شناخت انواع مبلمان اداری

شناخت انواع مبلمان اداری مدولار

در طراحی فضاهای اداری و دفتر کار اداری مواردی شامل نور، رنگ های دکوراسیون، وسایل کاربردی و مبلمان اداری از اولویت ها محسوب می شود و از موارد تاثیر گذار بر روند کاری کارمندان می باشد.

مبلمان اداری می تواند علاوه بر کارآیی، سبب زیبایی محیط و دکوراسیون داخلی شود به همین سبب انتخاب مبلمان اداری همواره از اهمیت بسیاری برخوردار است و می تواند سلامت فیزیکی و آسایش کارکنان را  نیز در محیط کار فراهم آورد.

شناخت انواع مبلمان اداری مدولار - وبسایت رابو

مبلمان مدولار در دفترهای کار خصوصی و یا در فضاهای اداری با پلان باز، انعطاف پذیری را در محیط فراهم می آورد. سه نوع مبلمان مدولار وجود دارد: مبلمان مستقل، مبلمان بر پایه پنل های جداره بندی و مبلمان بر پایه میزهای کار. هر یک از این نمونه ها، لوازم موردنیاز یک جایگاه کار مانند کابلهای عبوری، پایه های قابل تنظیم و تخته های میخی برای نصب یادداشت را در خود جای می دهد برای شناخت انواع مبلمان کاربردی و مدولار در ادامه با ما همراه باشید….

مبلمان مستقل

مبلمان مستقل (Freestanding Furniture) نیازی به پنل ها و پارتیشن هایی برای اعمال تغییر در شکل جایگاه های کاری ندارد.

شناخت انواع مبلمان اداری مدولار - وبسایت رابو

مبلمان بر پایه پنل های جداره بندی

مبلمان بر پایه پنل های جداره بندی (Panel – Based System)، جایگاه های کار را با پارتیشن های کوتاه مشخص می کند. میزهای کار، کمدهای بایگانی و واحدهای نگهداری لوازم برای تکمیل جایگاه ها به پنل متصل می شوند.

شناخت انواع مبلمان اداری مدولار - وبسایت رابو

مبلمان بر پایه میزهای کار

مبلمان بر پایه میزهای کار ( Table- Base System) برای طراحی یکپارچه محیطی هایی مناسب است که به تعامل کارکنان نیاز دارد. بسته به نوع نظم طراحی، کمدهای بایگانی و واحدهای نگهداری لوازم می توانند زیر پا یا کنار میز قرار گیرند.

شناخت انواع مبلمان اداری مدولار - وبسایت رابو

منبع : دکوبوم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *