طراحی داخلی آپارتمان مجردی بسیار کوچک به سبک مدرن و امروزی

طراحی داخلی آپارتمان مجردی بسیار کوچک به سبک مدرن و امروزی

طراحی داخلی آپارتمان مجردی بسیار کوچک به سبک مدرن و امروزی

وقتی صحبت از آپارتمان های کوچک می شود، چیدمانی مانند آپارتمان زیر همتایی ندارد. آپارتمان مجردی بسیار کوچک و البته بسیار شیکی که در این مطلب با آن آشنا خواهیم شد نمونه ای عالی از فضاسازی در یک آپارتمان محدود و کوچک است بطوریکه هر کدام از اتاق ها مانند نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب محدوده مشخص به خود را دارد. این آپارتمان که در یکی از شلوغ ترین مناطق شهر قرار گرفته با فضای داخلی آرامش بخش و دعوت کننده خود نیازهای یک فرد را برای داشتن سرپناهی خصوصی و مستقل، کاملا برآورده می کند.

فضای دعوت کننده این خانه بمقدار زیادی متاثر از بافت های متنوع و عناصر دکوراتیو منحصر بفرد در دکوراسیون داخلی است. در کنار این موارد مهم ترین نکته که همان فضای ذخیره سازی کافی و مناسب است نیز توجه زیادی شده است. در این آپارتمان یک قسمت از دیوار خانه بطور کامل به کمدهای چوبی بلند و سرتاسری اختصاص داده شده و فضای بسیار مناسبی برای ذخیره سازی فراهم می کنند. همانطور که مشاهده می کنید درب کمدها کاملا صاف و ساده بوده که نشان از سبک مدرن آنها دارد. همچنین اتاق نشیمن خانه توسط پارتیشینی شیشه ای و نیمه شفاف به دو قسمت تقسیم شده که نقش قفسه کتاب را نیز ایفا می کند.

همیشه تماشای چیدمان و دکوراسیون داخلی خانه های کوچک و نقلی که حتی از داشتن یک اتاق خواب مستقل هم محروم است جالب و دیدنی خواهد بود. چون کمبود فضا و متراژ همیشه مشکل ساز است ولی اینکه طراح دکوراسیون چه ایده ای را در منزل مورد نظر پیاده سازی می کند تا فضا بزرگتر دیده شود در نوع خود جالب و دیدنی است. در کشورهای خارجی به خانه ها و آپارتمان های کوچک یک تکه که تنها بخش مجزای آنها سرویس بهداشتی است و متراژ آنها از 40 بیشتر نمی شود “استودیو” گفته می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *