طراحی داخلی دفترکار ECCO

طراحی داخلی دفترکار ECCO در چین

در شروع این پروژه از شرکت طراحی HONG Designworks به منظور طراحی دفترکار ECCO در چین دعوت شد. تیم طراحی با الهام از حرکت مداوم و ریتمیک طبیعت ، مجموعه ای پویا را جهت ارتقا کیفیت فضا و برند و نام تجاری ایجاد کرده اند.

 

 

 

طراحی داخلی دفترکار ECCO در چین - وبسایت رابو

 

 

دیوار با  آرم برند تجاری شرکت در یک طرف با زمینه سفید خالص و با نور ملایمی تکمیل شده است. علاوه بر این ، طراحان با استخراج عناصری از دیوارهای قدیمی شهر شیان ، آنها را با روح نوآوری  و چرم ECCO ترکیب کردند و یک دیوار آجری چرمی با رنگ های ترکیبی در لابی ایجاد کردند. 

ریتم موج دار دیواره و همچنین عناصر ابتکاری شرقی و تصادفی توجه بازدیدکنندگان را  به خود جلب می کند. آجرهای چرمی توکار جعبه های کادویی است که می تواند توسط بازدیدکنندگان برداشته شودکه امکان تعامل با فضای جدید و احساس تعامل با  دیوار قدیمی شهر در کاربران تقویت می نماید.

 

طراحی داخلی دفترکار ECCO در چین - وبسایت رابو

کلاژ متریال ها با برخورد بافتها و رنگهای مختلف در کنار هم فضای سه بعدی متنوعی را تشکیل می دهند و جلوه های بصری حیرت انگیزی ایجاد می کنندکه به تعامل روزانه بین مردم و فضا کمک می کند.

در کنار قسمت لابی ، یک مکان استراحت نسبتاً خصوصی قرار دارد که از ساختارهای ساده اما یک تصویر متمایز برخوردار است. آثار هنری چرمی آویز از  چرم ECCO ساخته شده اند. این فضا در مقیاس کوچک زیبایی مدرن را نشان می دهد و ادغام فرهنگ های شیان و دانمارک را برجسته می کند.

طراحی داخلی دفترکار ECCO در چین - وبسایت رابو

قسمت پذیرایی به قسمت انتظار باز می شود و تجارب بصری چند لایه را از زاویه ها و فواصل دید مختلف فراهم می کند. عکس آویزان به دیوار ، مزارع گندم در کنار کارخانه ECCO دانمارک را نشان می دهد. این نه تنها فرهنگ برند را منتقل می کند ، بلکه عناصر طبیعی را نیز به فضا می افزاید.

با ورود به اتاق کنفرانس ، کارهای هنری روی دیوار نمایان می شوند فضای خارج از اتاق کنفرانس به یک منطقه استراحت تبدیل شده است. رنگ زرد روشن این منطقه عملکردی را برجسته می کند ، در حالی که سقف نیمه باز فضای استراحت در هوای آزاد را نیز ایجاد می کند.

طراحی داخلی دفترکار ECCO در چین - وبسایت رابو

در کنار اتاق استراحت ، اتاق استراحت VIP قرار دارد که فضای پذیرایی را با همان سبک و سیاق تکرار می کند. طراحان برای تزئین دیوار زمینه آن از یک ابزار سنتی برای تولید کفش الهام گرفته اند این آثار هنری منحصر به فرد به یک تمرکز بصری تبدیل می شوند و حس کنجکاوی بازدید کنندگان را در مورد ساخت کفش افزایش می دهد.

طراحی فضاها نه تنها فرهنگ محلی را نشان می دهد ، بلکه بیانگر مهمان نوازی برای مهمانان است. فضای کار آزاد ، راحت و باز است. مناطق کار و رنگهای متنوع محیطی پرانرژی و الهام بخش ایجاد کرده اند ، در عین حال ریتم بین فضا و کاربران را متعادل می کنند.

طراحی داخلی دفترکار ECCO در چین - وبسایت رابو

اتاق های اداری مستقل از طریق دربهای شیشه ای شفاف به قسمت کار باز متصل می شوند وتم آرام تری را برای مطابقت با سناریوها اتخاذ می کنند.

طراحی داخلی دفترکار ECCO در چین - وبسایت رابو

طبیعت و ریتم منابع الهام بخش ECCO هستند و قدرت نوآوری مداوم را فراهم می کنند. HONG Designworks هنگام تجسم و خلق این فضای کاری ، رویکردهای خلاقانه ای را برای تفسیر طبیعت و ارزش های برند در پیش گرفت ، از این رو تجربه های دلپذیر و فضای کاری با قدرت و ماندگاری را ایجاد کرد.

منبع :دکوبوم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *