مبلمان شهری

مبلمان شهری باید ساماندهی شود

مبلمان شهری باید ساماندهی شود - وبسایت رابو

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: مبلمان شهری باید ساماندهی شود.

احمد گودرزیان در جلسه شورای ترافیک بروجرد که امروز ۱۵ مهرماه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: چند دستگاه بیشتر متولی رفع معضل ترافیک ر سطح شهرستان نیستند.

وی تصریح کرد: تا زمانی‌که مصوبات جلسات عملیاتی نشود به هیچ مشکلی مرتفع نخواهد شد که در این راستا دستگاه‌ها مرتبط باید مصوبات را تا به مرحله اجرا رسیدن دنبال و پیگیری کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: متولی کار ترافیک در شهر بروجرد شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی است که باید برای رفع معضل ترافیک سطح شهر تمهیدات لازم را به کار بگیرند.

گودرزیان با اشاره به تغییر ایستگاه اتوبوس‌های درون‌شهری از سه‌راه‌جعفری به خیابان صفا، اضافه کرد: با جابجایی اتوبوس‌ها قرار بر این شد که از بار ترافیکی آن منطقه کاسته شود ولی در جایگاه‌های ایستگاه‌های اتوبوس ماشین‌های شخصی پارک می‌کنند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از معضلات ترافیکی شهر وجود وانت‌بارها در میادین شهر هستند که در میادین شهر به فور دیده می‌شوند که اقدام به فروش اجناس خود می‌کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد ادامه داد: اگر قرار باشد که از وضعیت فعلی خارج شویم باید مصوبات جلسات اجرایی و عملیاتی شوند.

گودرزیان عنوان کرد: متأسفانه اکثر مشکل ترافیک شهر بروجرد در هسته مرکزی شهر و مربوط به توقف خودروها به‌صورت دوبله است که پلیس راهنمایی و رانندگی باید اعمال قانون کند.

وی اظهار کرد: عدم پارکینگ در هسته مرکزی شهر و تجمع پزشکان و داروخانه‌های شبانه‌روزی و بازار در این محدوده باعث شده حجم ترافیک افزایش داشته باشد.

منبع : ایسنا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *