توضیحات کامل در مورد مبلمان و دکوراسیون

مبلمان و دکوراسیون

مبلمان و دکوراسیون

مبلمان علاوه بر این که یک وسیله کاربردی در منزل شناخته می شود یک وسیله ی تزئینی مهم نیز به شمار می رود. وسیله ای که می تواند احساس و روح منزل شما را عوض کند، در این مقاله می پردازیم به کسانی که علاقه مند به خرید  مبلمان راحتی و مدرن برای منزلشان هستند. اگر شما در هنگام خرید مبل کمی به استاندارد ها توجه کنید می توانید مبلمانی مناسب دکور خود و فضایی آرامش بخش و منزلی گرم داشته باشید.

اولین گام در رابطه با این موضوع انتخاب سایز مناسب مبل است، به عنوان مثال اگر بخواهید در مقابل تلوزیون بنشینید و محیط دوستانه و گرمی را داشته باشید هرگز با یک مبل تمام چوبی یا کلاسیک نمی توانید ساعت ها با دوستانتان  در مقابل تلوزیون قرار بگیرید، پس در اینجا یک مبل بزرگ و ریلکسی به کمکتان می آید . اما برای یک اتاق پذیرایی بر خلاف اتاق نشیمن سایز مبلتان نباید بزرگ باشد چرا که محیط شما را تبدیل به یک فضای کاملاً غیر رسمی می کند.

سرگرم کردن دوستان دعوت شده در میهمانی ها مهمترین اتفاق و دغدغه میزبان میباشد  یکی از امکاناتی که برای این موضوع باید تدارک دید خرید یک مبل بزرگ است هرچقدر مبل بزرگتر باشد می توانید ساعت های بیشتری را با دوستان خود در فضایی که مورد نظرتان هست سپری کنید. البته اگر شما سعی در ایجادفضای دوستانه تری دارید خیلی در خرید مبل بزرگ زیاده روی نکنید چرا که مهمانهایتان مجبورند روی قسمت های بدون پشتی کاناپه بنشینند پیشنهاد ما برای اینکه هم مهمانهایتان با هم ارتباط چشمی و کلامی بگیرند و هم در تمامی قسمت های مبل تکیه بدهند مبل های منحنی و زاویه دار است .

در واقع مبل هایی که قابلیت تبدیل شوندگی دارند و دسته ها و پشتی هایشان جا به جا می شوند و داری مکانیزم میباشند بهترین گزینه برای خرید و چیدمان کردن اتاق نشیمن هستند چرا که این مبل ها در هنگام خستگی و یکنواختی می تواند با تغییر حالتشان شما را از خرید خود خاطر جمع کنند و نهایتا دکوراسیونی انعطاف پذیر را برای شما مهیا کنند.

نکته مهمی که  قبل از خرید این نوع مبل ها باید به آن توجه داشته باشید این است که  با فضای اتاقتان کاملا هماهنگی داشته باشد زیرا مبل بزرگ در عین حال میتواند باعث مزاحمت در محیط هم بشود و ظاهر آشفته، نامناسب و تنگ را به فضای منزلتان ببخشد  پس بهتر است مشکل فضاهای کوچک را با مبل ها و دیوارهای روشن دکور حل کنید، مبل ها را تا حد امکان متمرکز نچینید و با استفاده از رنگ سبز برای گلدان ها و آباژورهای ایستاده نور های درخشانی را به فضای کوچک اتاقتان اضافه کنید. در عین حال توجه داشته باشید مبل هایتان در ارتباط با سایز قطعات داخل اتاق بزرگ نباشد چون دچار عدم  هارمونی و تناقض می شوید و محیط تان را نامرتب و شلوغ جلوه  میدهد.

و در آخر اینکه برای دکور کردن اگر انتخابتان یک مبل نسبتا بزرگ یا خیلی بزرگ  بود حتما سعی کنید سایر اجزای دکوراسیون را خیلی دراماتیک و چشمگیر انتخاب نکنید اجازه دهید دکورتان ساده باشد، چند تا کوسن ساده هم می تواند شما را در رسیدن به دکور مطلوب منزلتان کمک کند بدون احتیاج به هیچ نوع لوازم اضافه خاص.

منبع: فارست

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *