مبل چستر

مبل چستر فیلد و کاربرد آن

مبل چستر فیلد و کاربرد آن - وبسایت رابو

با پیشرفت زندگی امروزی مدل‌های مختلفی از مبل به بازار عرضه شده است که توسط تولید کنندگان مختلف ساخته می‌شود که یکی از آنها مبل چستر است .

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فروشگاه مبلمان محمدی، در بین انواع مبل‌های راحتی که در بازار وجود دارد ، مبل چستر اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده‌است. این مدل به دلیل داشتن زیبایی و راحتی دل پذیر مورد پسند خیلی از افراد می باشد، چرا که باعث می شود تا ظاهر خانه بسیار شیک به نظر برسد . ما در این نوشته قصد داریم تا در مورد این مبل مطالب جالبی را برای شما عزیزان ارائه کنیم .

کاربرد مبل چستر

مبل چستر فیلد و کاربرد آن - وبسایت رابو

باید توجه داشته باشید که مبلمان چستر به دلیل داشتن ابعاد متنوع و بزرگ برای اتاق های نسبتا بزرگ مناسب می‌باشد . چرا که باعث زیبایی بیشتر برای دیزاین منزل و اتاق پذیرایی می‌شود. طراحی مبلمان چستر به گونه‌ای می‌باشد که برای دورهمی های خانوادگی بسیار مفید است . این مدل در طراحی و بافت خود به راحتی مشتری اهمیت زیادی می‌دهد . اگر از دکوراسیون شیک در منزل خود استفاده می‌کنید حتما به دنبال خرید مبل چستر باشید . مبل چستر به گونه ای طراحی شده است که با بیشتر فضاها و انواع دکوراسیون قابل هماهنگ شدن می باشد. ایجاد هماهنگی متناسب بین محیط و مبلمان باعث می شود تا دکوراسیون منزل شما نسبت به قبل چند درجه جذاب تر به نظر برسد.

ویژگی ظاهری مبل چستر

مبل چستر فیلد و کاربرد آن - وبسایت رابو

یکی از ویژگی هایی که در مبلمان چستر دیده می شود ویژگی های ظاهری بوده که به عنوان یک کاناپه راحت در نظر گرفته می شود . مبلمان چستر در مدل‌های مختلف وجود دارد که گاهی آن را با مبل راحتی چرمی و یا مخمل اشتباه گرفته می شود . برای طراحی و ساخت این نوع مبلمان طراحان پروسه های مختلف را پشت سر می گذارند و برای اینکه کیفیت این مدل مبل ها بالا باشد زحمت زیادی برای ساخت آن می کشند . یکی از بارزترین ویژگی هایی که در این مدل ها به چشم میخورد راحتی استفاده از آن می باشد . راحتی مبل باید به گونه ای باشد که پس از نشستن طولانی مدت دچار خستگی نشوید که در مبلمان چستر دیده می شود .

یکی دیگر از ویژگی های مهم این مبل چروک نشدن لباس هنگام استفاده از آن می باشد . این مدل مبل متناسب با انواع سبک های دکوراسیون است . مبل چستر دارای ظاهری است که او را از سایر مدل‌ های مبلمان متمایز می ‌کند، دسته‌ها و تکیه‌ گاه پهن با لبه ‌های گرد متمایل به سمت خارج ، ارتفاع کم و نشیمنگاه پهن از جمله ویژگی‌های ظاهری این مبل است ، با این وجود شناخته شده ‌ترین ویژگی مبل چستر لمسه دوزی‌های آن است ، لمسه دوزی به دوخت‌های لوزی شکلی اطلاق می ‌شود که به شکل منظم در بدنه مبل چستر ایجاد می ‌شود ، گاهی برای زیباتر شدن از دکمه یا نگین‌های درخشان در قسمت‌های فرورفته لمسه دوزی استفاده می ‌شود که زیبایی آن را چندین برابر می ‌سازد .

آشنایی با انواع سبک ها

مبلمان چستر دارای سبک های مختلفی هستند که هر کدام الهام گرفته از یک نماد خاص می باشد که برای تکمیل دکوراسیون می بایست در کنار سایر موارد قرار بگیرد تا جلوه خاصی را نشان دهد . به عنوان مثال اگر در منزل از مبلمان چستر خیلی سنگین و سنتی استفاده می کنید می توانید از یک سری وسایل تزئینی مدرن استفاده کنید تا خلاقیت را به اوج برسانید . بهتر است سعی کنید برای چیدمان مبلمان چستر همیشه تقارن را در نظر داشته باشید، چرا که تقارن باعث می شود تا دکوراسیون زیباتر به نظر برسد و در کنار چیدمان منزل بهتر است به جزئیات توجه کنید. استفاده از دکوری های تزئینی نیز یکی از عوامل زیبا سازی این مدل مبل ها می باشد.

نکاتی که در هنگام انتخاب مبل چستر باید رعایت کنید

مبلمان چستر دارای ظاهری خاص بوده که افراد گمان می کنند اگر این مدل مبل ها را در منزل خود داشته باشند برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین لوازم خانه نیاز است که بعضی از آن ها را سنتی و برخی دیگر از مدرن انتخاب کنند اما باید توجه داشته باشید که استفاده از پارچه های مدرن می‌تواند یک سبک مدرن در دکوراسیون منزل را به وجود بیاورید . از بین پارچه هایی که می توانند این کار را برای شما انجام دهند بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که مقاومت خوبی داشته و با پرداخت هزینه ، بازدهی مناسبی داشته باشند.

سخن آخر

مبلمان چستر جز پرطرفدارترین و بادوام‌ ترین مبلمان‌ها است . ولی هنگام خرید سعی کنید از متریال های مورد استفاده و کیفیت اسکلت مبل اطمینان حاصل نمایید .

منبع : ایسنا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *