مدل بالش و کوسن جدید و شیک برای مبلمان اتاق نشیمن و پذیرایی

مدل بالش و کوسن جدید و شیک برای مبلمان اتاق نشیمن و پذیرایی

مدل بالش و کوسن جدید و شیک برای مبلمان اتاق نشیمن و پذیرایی

در این مطلب به معرفی نمونه هایی از مدل بالش و کوسن جدید و مناسب برای مبلمان اتاق پذیرایی و نشیمن خواهیم پرداخت تا به اهمیت انتخاب و چیدمان صحیح کوسن ها بروی مبلمان منزل پی ببرید. یک چینش صحیح و زیبا از کوسن ها و بالش های رنگارنگ و متعدد بروی مبلمان یا تخت خواب کمال زیبایی در دکوراسیون اتاق نشیمن یا پذیرایی است. مطمئناً با دیدن تاثیر گذاری آنها بروی دکوراسیون منزل شگفت زده خواهید شد.

همانطور که در مطالب پیشین گفتیم قرار دادن انواع متفاوت از کوسن ها در دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی مانند دیگر اقدامات دکوراسیونی برای خود اصولی دارد که بدون رعایت آنها به نتیجه مطلوبی نخواهید رسید. در این مطلب با انواع مختلف کوسن ها و بالش های مبلمان و نحوه چینش صحیح آنها آشنا خواهید شد تا اگر قصد انجام چنین کار جذابی را دارید، بهترین نتیجه را بگیرید. بالشها و کوسن ها نیز دارای انواع متفاوتی هستند که در زیر تعدادی از آنها را معرفی خواهیم کرد:

مدل اول بالش های استاندارد هستند. همانطور که از نامشان پیداست این بالش ها دارای اندازه و فرم استاندارد هستند که ابعادی برابر با 50X65 سانتی متر می باشد. پوشش رویی آنها نیز از روبالشی های استاندارد است که به صورت دوخته شده و آماده در بازار وجود دارند.

مدل دوم که به نام بالش های یورو معروف هستند از ابعادی بزرگ و مربع شکل برخوردارند و بیشتر مناسب چیدن بروی مبلمان بزرگ و تخت خواب ها هستند. بالش های یورو از گزینه های بسیار زیبا و شیک محسوب می شوند.

در نهایت مدل سوم هم با اسم کوسن های دکوراتیو  شناخته می شوند و به شکل های مربع، مستطیل، یا استوانه ای در بازار موجود هستند. از لحاظ اندازه و ابعاد به شکل قابل توجهی از بالش ها کوچک تر هستند و کاملا جنبه دکوراتیو و کامل کننده دارند بنابراین نباید انتظار راحتی زیادی از آنها داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *