پشت تلویزیون را چگونه طراحی کنیم؟

مدل جدید کاغذ دیواری پشت تلویزیون با طرح های شیک و لاکچریمدل جدید کاغذ دیواری پشت تلویزیون با طرح های شیک و لاکچری

مدل جدید کاغذ دیواری پشت تلویزیون با طرح های شیک و لاکچری

در یک سالن نشیمن کدام دیوار نقطه توجه سالن است؟ بله، دیوار پشت تلویزیون، نقطه کانونی فضا است و حالا این سوال به ذهن می آید که دیوار پشت تلویزیون را چگونه طراحی کنیم؟امروزه دیوارپوش‌ها و ایده هایی برای دیوار پشت تلویزیون وجود دارند که یکی از کم هزینه ترین و ساده ترین آن‌ها استفاده از انواع مدل کاغذ دیواری برای پذیرایی است که می تواند دیوار پشت تلویزیون را به خوبی به نقطه کانونی فضا تبدیل کند و در اولین نگاه دید را به سمت خود جذب کند.

برای نصب کاغذ دیواری دیوار پشت تلویزیون جدید طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های بسیاری وجود دارند که بهتر است با توجه به نکاتی طرح و رنگ هماهنگ با دکوراسیون داخلی فضای مدنظرتان را انتخاب کنید تا فضایی شیک و لوکس طراحی کنید.

ما در این مقاله نکاتی را به همراه نمونه تصاویری از شیک ترین و زیباترین طرح های کاغذ دیواری پشت تلویزیون را قرار داده ایم تا بهترین و مناسب ترین انتخاب کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون ال سی را داشته باشید و نقطه کانونی شیکی در منزلتان طراحی کنید.

راهنمای انتخاب مناسب ترین کاغذ دیواری پشت تلویزیون

نصب کاغذ دیواری تیره برای پشت تلویزیون با طرح گل با نمایی شیک و لوکس

امروزه ایده های بسیاری برای طراحی دیوار پشت تلویزیون وجود دارد از جمله؛ سنگ انتیک پشت تلویزیون، پوستر سه بعدی 2021 پشت تی وی، دکور پشت ال سی دی با کناف و ایده ‌های دیگر. اما ساده ترین و ارزان ترین نوع آن خرید و نصب کاغذ دیواری مناسب است.

در ادامه نکاتی برای به عنوان راهنمای انتخاب کاغذ دیواری پشت تلویزیون قرار داده ایم:

  • بهترین رنگ برای پشت تلویزیون چیست؟ برای دیوار پشت تلویزیون بهتر است به رنگ‌هایی که در فضا وجود دارند توجه کنید و هماهنگ با آن‌ها تناژ رنگ را انتخاب کنید. همچنین بهتر است این رنگ تیره باشد تا به خوبی در فضا خود را نشان بدهد اما اگر فضای کوچک و نقلی دارید بهتر است از رنگ‌های روشن و براق استفاده کنید.
  • استفاده از رنگ‌های تضاد بین دیوار پشت تلویزیون با دیگر رنگ‌ها یک انتخاب درست است که میتواند توجه را به سمت دیوار پشت تلویزیون ببرد.
  • کاغذ دیواری ساده یا طرحدار؟ از آنجایی که دیوار پشت تلویزیون نقطه کانونی است بهتر است تا جایی که امکان دارد از کاغذ دیواری طرحدار و شلوغ استفاده کنید اما باز اگر فضای کوچکی دارید سعی کنید از طرح‌های خلوت تر استفاده کنید.
  • کاغذ دیواری و پوسترهای سه بعدی پشت تی وی را دست کم نگیرید:))  این مدل کاغذ دیواری ها به خوبی میتوانند دیوار پشت تلویزیون را متفاوت جلوه بدهند و فضایی شیک ایجاد کنند.
  • در کنار کاغذ دیواری به طراحی نورپردازی مخصوص آن نیز فکر کنید. نورپردازی میتواند به بک تی وی جلوه خاص و شیکی بدهد.
  • تنوع طرح‌های کاغذ دیواری ها بسیار است از طرح آجر و کاغذ دیواری طرح سنگ آنتیک گرفته تا انواع طرح‌های گل و کلاسیک و… سعی کنید متناسب با سبک دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری را انتخاب کنید و فضایی شیک و لوکس طراحی کنید.
  • اگر سالن نشیمن با سقف کوتاهی دارید؛ کاغذ دیواری راه راه راه عمودی و اگر خانه ای با فضای کوچک دارید؛ کاغذ دیواری با طرح راه راه افقی میتواند بهترین گزینه برای دکور پشت تلویزیون باشد.

مدل جدید کاغذ دیواری پشت تلویزیون

نمونه مدل زیباترین و شیک ترین کاغذ دیواری رنگ روشن استفاده شده در دیوار پشت تلویزیون

استفاده از کاغذ دیواری طرح گل به رنگ بنفش برای دیوار پشت تی وی

منبع: بساز و بچین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *