مدل میز جلو مبلی که با هر دکوراسیونی ست می‌شود

مدل میز جلو مبلی که با هر دکوراسیونی ست می‌شود

مدل میز جلو مبلی که با هر دکوراسیونی ست می‌شود

انتخاب بهترین میز جلو مبلی برای اتاق نشیمن شما می‌تواند یکی از دشوارترین کارها باشد. به هنگام انتخاب میز جلو مبلی باید نکات مهمی را در نظر بگیرید. سبک میز جلو مبلی، اندازه و ابعاد  آن، رنگ و ظاهر آن از اصلی‌ترین نکاتی هستند که به هنگام انتخاب میز جلو مبلی باید در نظر گرفته باشند. از آن جایی که میزهای جلو مبلی نقش بسیار مهمی را در اتاق نشیمن شما اجرا می‌کنند، انتخاب صحیح آن‌ها می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی دکوراسیون خانه شما داشته باشند.
اینکه بتوانید میزی را انتخاب کنید که با سبک دکوراسیون خانه شما تطابق داشته باشد، کار چندان دشواری نیست، اما پیشنهاد ما به شما این است که میزی را انتخاب کنید که با هر سبکی از دکوراسیون همخوانی داشته باشد. در این صورت اگر روزی قصد تغییر دکوراسیون داشته باشید، می‌توانید میز جلو مبلی خود را نگه دارید و سایر المان‌های خانه را تغییر دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا چند مدل میز جلو مبلی که با هر دکوراسیونی ست می‌شود را به شما معرفی کنیم و راهنمای شما در انتخاب و خرید بهترین میز جلومبلی اتاق نشیمن باشیم.

میز جلو مبلی مدرن

میزهای جلو مبلی مدرن و امروزی برخلاف میزهای جلو مبلی قدیمی ظاهر بسیار ساده‌ای دارند و همین سادگی نیز سبب می‌گردد که در دکوراسیون‌های مختلف به زیبایی بدرخشد و با آن‌ها همخوانی داشته باشد. میزهای مدرن امروزی معمولا چوب‌هایی به رنگ‌های مدرن مانند سفید و خاکستری هستند. میز جلو مبلی سفید می‌تواند با دکوراسیون‌های مختلفی از جمله دکوراسیون مدرن، دکوراسیون بوهو و حتی دکوراسیون روستیک نیز همخوانی داشته باشد. تنها کافیست دقت داشته باشید که رنگ سایر المان‌های دکوراسیون با رنگ‌های دیگر به کار گرفته شده در دکوراسیون همخوانی داشته باشد.

میز جلو مبلی به رنگ چوب

میزهایی که رنگ چوب دارند نیز از آن دسته میزهای جلو مبلی هستند که با دکوراسیون‌های مختلف ست می‌شوند و زیبایی دکوراسیون را نیز دو چندان می‌کنند. میزهای تمام چوب، حس و حال طبیعت را به خانه می‌آورند و همین موضوع نیز از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این مدل از میزها هستند. میزهای تمام چوب نیز در رنگ‌های مختلفی وجود دارند. رنگ‌های قهوه‌ای و عسلی پرطرفدارترین رنگ‌های میز تمام جلو مبلی تمام چوب به حساب می‌آید، که بسته به سایر رنگ‌های دکوراسیون می‌توانید رنگ مناسب را نیز انتخاب کنید.

میز جلو مبلی مینیمال

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دکوراسیون‌های مینیمال علاقه زیادی دارید، میز جلو مبلی مینیمال می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. میزهای مینیمال هم برای خانه‌های ساده و مینیمال گزینه مناسبی هستند و هم برای خانه‌هایی که مبلمان شلوغ‌تری دارند. میزهای جلو مبلی مینیمال می‌توانند تمام شیشه‌ای باشند، که با سایر متریال‌های به کار گرفته شده در خانه نیز مطابقت خواهند داشت و هم می‌توانند از متریال‌های دیگری ساخته شده باشند، اما ظاهری مینیمال و ساده داشته باشند. هر دو مدل می‌توانند برای دکوراسیون‌های مختلف و سبک‌‎های متفاوت، مناسب باشند.

میز جلو مبلی صنعتی

منظور از میزهای جلو مبلی صنعتی میزهایی هستند که تماما از چوب ساخته نمی‌شوند و متریال‌های دیگری از جمله فلز و استیل یز می‌توانند از جمله متریال‌های آن‌ها باشند. این میزهای جلو مبلی نیز به نوبه خود می‌توانند جذابیت بسیار زیادی را به خانه شما بیفزایند. البته انتخاب میز جلو مبلی صنعتی می‌تواند کار دشواری باشد و لازم است در انتخاب بهترین مدل‌ها دقت لازم را به کار گیرید و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

میز جلو مبلی حصیری

مدل دیگری از میزهای جلو مبلی که در سال‌های اخیر به محبوبیت بسیار زیادی رسیده‌اند، میزهای جلو مبلی حصیری هستند. این مدل از میزهای جلو مبلی هم برای خانه‌های مدرن، هم برای خانه‌های بوهو و هم برای خانه‌های روستیک می‌توانند گزینه مناسبی باشند، اما انتخاب طرح و شکل میز جلو مبلی حصیری نیز می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی دکوراسیون شما داشته باشد. از آن جایی که حصیر نیز متریالی از دل طبیعت به حساب می‎آید، به همین خاطر به کار گرفتن این مدل میز جلو مبلی نیز می‌تواند حس و حال طبیعت را به خانه بیاورد.

بهترین اندازه میز جلو مبلی که برای هر دکوراسیونی مناسب است

نکته بسیار مهم دیگری که هنگام خریدن میز جلو مبلی باید در نظر داشته باشید، اندازه آن است. پیشنهاد ما این است که میزی را انتخاب کنید که برای اندازه‌های مختلف نشیمن و با سبک‌های متنوع دکوراسیون همخوانی داشته باشند. برای یافتن بهترین اندازه میز جلو مبلی باید دو نکته بسیار مهم را در نظر بگیرید. این دو نکته به شرح زیر هستند:
نکته اول: میز جلو مبلی نباید بلند‌تر از دو سوم اندازه مبل سه نفره شما باشد. این اندازه از میز جلو مبلی می‌تواند برای اندازه‌های مختلف اتاق نشیمن و دکوراسیون‌های متنوع، مناسب باشد.

نکته دوم: اندازه میز جلو مبلی باید به شکلی باشد که بین میز جلو مبلی و مبل شما بین ۴۵ تا ۴۷ سانتی متر باشد. در این صورت این میز جلو مبلی می‌تواند برای هر دکوراسیونی مناسب باشد.
بهترین شکل میز جلو مبلی که برای هر دکوراسیونی مناسب است
این که چه شکلی از میز جلو مبلی برای دکوراسیون منزل شما مناسب است، تماما بستگی به اندازه و شکل اتاق نشیمن شما دارد. به طور کلی میزهای جلو مبلی دارای شکل‌های مستطیلی، دایره‌ای، مربعی و بیضی شکل هستند. هر یک از این شکل‌ها به نوبه خود دارای زیبایی‌های خاصی هستند که ممکن است برای دکوراسیون‌های خاتصی مناسب باشند، اما برای یافتن بهترین شکل از میز جلو مبلی باید دو نکته زیر را در نظر بگیری. توجه به این نکات می‌تواند سبب گردد که گزینه مناسب را برای دکوراسیونتان انتخاب کنید. این دو نکته به شرح زیر می‌باشند:
نکته اول: میز جلو مبلی مستطیلی و بیضی شکل برای اتاق‌های نشیمن کوچک‌تر گزینه خوبی به حساب می‌آیند. این میزهای جلو مبلی همچنین برای اتاق نشیمنی که دارای دو کاناپه در روبروی یکدیگر هستند نیز مناسب می‌باشد. البته این بدان معنی نیست که از این میزهای جلو مبلی در دکوراسیون‌های دیگر نمی‌توانید استفاده کنید، اما به طور کلی میز جلو مبلی مستطیلی و بیضی برای اتاق‌های کوچک و اتاق‌هایی که دو کاناپه روبروی هم دارند، مناسب‌تر است.

نکته دوم: میز جلو مبلی مربعی و گرد بیشتر برای خانه‌هایی که مبلمان سنگین و بزرگ دارند، مناسب هستند. این میزهای جلو مبلی معمولا برای خانه‌های کوچک انتخاب مناسبی نیستند پس نمی‌توانیم آن‌ها را در دسته میز جلو مبلی که با هر دکوراسیونی ست می‌شود، قرار دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *