خرید مبل از افرادی که آنها را میسازند.

مشاوره خرید مبل از افرادی که آنها را طراحی و ساخت می کنند

مشاوره خرید مبل از افرادی که آنها را طراحی و ساخت می کنند

اسکلت مبل

همه چیز با اسکلت شروع می شود. این ادعایی است که ما چندین بار شنیده ایم وقتی از متخصصان و خرده فروشان می پرسیم هنگام جستجوی مبل طراحی شده برای استفاده روزمره، از کجا شروع کنیم و امیدواریم سالها دوام داشته باشد. نوع چوب مورد استفاده برای اسکلت و نحوه اتصال هر قطعه نه تنها دوام مبل را تعیین می کند، بلکه در هزینه آن نیز تاثیرگذار است.

اگر مبل در اتاق نمایشگاه تکان بخورد، بدون شک همان مسائل ساختاری را با گذشت زمان در خانه شما به نمایش می گذارد و MDF  بیشتر مستعد استهلاک سریعتر است. چوب های جنگلی با تراکم و رشد کندتر مانند توسکا، صنوبر، افرا، ساج و گردو گران ترند، اما به طور کلی برای مبلمان با دوام مناسب تر هستند و به طور معمول از چوب های نرم اقتصادی و با رشد سریعتر مانند کاج و صنوبر داگلاس بیشتر عمر می کنند و در امر نگهداری منگنه، میخ ، چسب و نازک کاری در محل عملکرد بهتری دارند. (سفتی و نرمی چوب هیچ ارتباطی با سختی چوب ندارد).

به احتمال زیاد مبل های با قیمت متوسط ​​را می بینید که با به کار بردن ترکیبی از چسب، پیچ، رولپلاک و منگنه با افزودن بلوک های گوشه ای و تکه های چوب اضافی در محل به عنوان بیمه نامه ای در برابر لغزیدن، ساخته می شوند. توصیه می شود که برای تقویت سازه ها به دنبال منگنه های 1 سانتی باشید، البته به این نکته توجه نمایید که کاربرد تعداد زیاد منگنه می تواند نشانه ای از کار بی عیب باشد، اما با آسیب رساندن به چوب، قدرت اسکلت را ضعیف می کند. حتی فروشندگان ماهر نیز ممکن است از نوع منگنه های مورد استفاده در یک مبل خاص اطلاع نداشته باشند و تولیدکنندگان ممکن است این مشخصات را فاش نکنند.

پایه ها

سال ها پیش من اشتباه کردم که مبل راحتی مجهز به پایه های سنجاق سر و فلزی خریداری کردم. آنها در نمایشگاه که کفهای سیمانی مهر و موم نشده داشت ، بسیار عالی به نظر می رسیدند. اما آنها پس از یک اتفاق ناگهانی در اسکیت بورد ، کف اصلی بلوط آپارتمان من را مانند زانوی 5 ساله خراشیده ترک کردند. سرانجام مجبور شدم برای جلوگیری از آسیب بیشتر کاشی های فرش خریداری کنم. در نظر گرفتن مواد، قطر / فضای سطح و شکل پایه های مبل در رابطه با کفپوش قبل از خرید از تجربه لحظه مشابه “آه نه” جلوگیری می کند.

مشاوره خرید مبل از افرادی که آنها را طراحی و ساخت می کنند می کنند. یکنواختی در ارتفاع را بررسی نمایید و اینکه آیا رنگ زدگی بین پایه ها و اسکلت مطابقت دارد، و هر قطعه را چک کنید تا مطمئن شوید که با به زمین خوردن و کشیدن، تکان دادن و پیچ خوردن، هر قطعه به طور ایمن بسته شده است. از خرید مبل هایی که پایه ها به طور مستقیم به داخل اسکلت با پیچ متصل شده اند، خودداری نمایید، زیرا در اثر فشار دادن بدنه های متحرک، به مرور زمان پایه ها شل می شوند. در عوض، به دنبال ساق پا و پایه های متصل شده با استفاده از پیچ و مهره های آویز ضخیم بسته شده با مهره های T باشید، و اینکه می توانید آنها را به راحتی تنظیم یا تعویض کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *