معرفی ترندهای دکوراسیون حمام و دستشویی

معرفی ترندهای دکوراسیون حمام و دستشویی در سال ۲۰۲۱

معرفی ترندهای دکوراسیون حمام و دستشویی در سال ۲۰۲۱ - وبسایت رابو

شاید کمتر کسی در هنگام تغییر دکوراسیون به فکر تغییرات اساسی در چیدمان سرویس بهداشتی و حمام هم باشد.

در صورتی که دکوراسیون حمام و دستشویی در طراحی داخلی فضای یک خانه اهمیت بسیاری دارد چون یک چیدمان اصولی و استفاده درست از وسایل باعث ایجاد فضایی وسیع‌تر و کاربردی‌تر می‌شود. با توجه به اهمیت دکوراسیون داخلی حمام و دستشویی روزانه طرح‌ها و مدل‌های جدید به همراه اکسسوری و لوازم مصرفی مطابق مد روز دنیا تولید و روانه بازار می‌شود. استفاده از این طرح‌ها و اکسسوری‌ها باعث تغییرات اساسی و چشمگیر در فضای سرویس بهداشتی و حمام می‌شود و گاهی اوقات به بزرگ‌تر نشان دادن فضا هم کمک می‌کند. در ادامه این مطلب جدیدترین ترندهای دکوراسیون حمام و دستشویی در سال 2021 را که بر اساس مد روز اروپا است به شما معرفی می‌کنیم.

استفاده از وان و روشویی با رنگ تیره، محبوب‌ترین ترند دکوراسیون حمام و دستشویی

از زمان قدیم تا همین زمان حال بسیاری از وسایلی که در حمام و دستشویی استفاده می‌شد به رنگ‌های سفید یا بسیار روشن در بازار فروخته می‌شدند. شاید خیلی کم پیش آمده باشد که وان و روشویی را به رنگ‌های تیره دیده باشید چون تقریباً تا همین چند سال گذشته به‌صورت اندک تولید می‌شدند. اما این روزها استفاده از وان و روشویی با رنگ تیره خصوصاً مشکی و کربنی به یکی از ترندهای روز در دکوراسیون حمام و دستشویی تبدیل شده‌اند.

علاوه‌بر رنگ مشکی، رنگ‌های دیگری مانند خاکستری و سورمه‌ای نیز تأثیر شگرفی در دکوراسیون حمام و دستشویی دارند. برای اینکه شاهد تغییرات چشمگیری باشید باید کمی جسارت به خرج دهید و بسیاری از وسایل داخل حمام و دستشویی مانند وان، روشویی، طبقه‌های جداکننده، کابینت‌های زیر روشویی و حتی برخی از اقلام و کالای حمام مانند  تن پوش حمام  را از رنگ‌های تیره خریداری کنید.

انتخاب ترکیب رنگی برای ایجاد فضایی مینیمال، انتخاب بهترین مدل سرامیک دستشویی

در دکوراسیون داخلی مدرن استفاده از طرح‌های مینیمال برای ایجاد فضایی شیک و امروزی بسیار دیده می‌شود. در دکوراسیون سبک مینیمال هر چه از رنگ‌ها و ابزار کمتری برای فضای داخلی حمام و دستشویی استفاده شود شاهد فضایی لوکس و دلبازتر نسبت به قبل خواهیم بود. برای مثال در انتخاب مدل سرامیک دستشویی بهتر است کاشی‌ها یا سرامیک‌های را انتخاب کنید که تک رنگ هستند یا فقط رگه‌های باریکی از یک رنگ دیگر دارند. در صورت تمایل حتی می‌توانید از دو طرح ساده و رگه دار سرامیک استفاده کنید.

در سال 2021 دو طیف رنگی مشکی و آبی تیره جزو ترندهای دکوراسیون حمام و دستشویی هستند. رنگ‌های آبی تیره و مشکی باعث ایجاد عمق و جلوه‌ای تماشایی در محیط شوند. استفاده از رنگ‌های تیره برای سرامیک در کنار گیاهان طبیعی و نورپردازی اصولی از پرطرفدارترین سبک‌های دکوراسیون مینیمال در سال 2021 محسوب می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه سبک مینیمال فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی کاملاً حفظ شود از اکسسوری‌هایی با رنگ‌ها دیوارها و کف استفاده کنید. برای مثال حوله تن پوش، دست و صورت و  ست حوله عروس و داماد  را هماهنگ با رنگ سرامیک‌های دیوار و کف انتخاب کنید تا یک پالت رنگی یک دست و جذاب داشته باشید.

معرفی ترندهای دکوراسیون حمام و دستشویی در سال ۲۰۲۱ - وبسایت رابو

استفاده از آینه‌های ضد بخار، مناسب دکوراسیون دستشویی کوچک

آینه‌ها علاوه‌بر کاربردی که دارند، باعث بزرگ‌تر دیده شدن محیط نیز می‌شوند. همچنین آینه‌ها با انعکاس نور زیبایی فضای داخلی هر مکانی را چند برابر می‌کنند. تا سال‌های نه چندان دور بخار گرفتن آینه‌ها در حمام و سرویس بهداشتی استفاده راحت از آینه را دچار مشکل و اختلال می‌کرد. اما با ورود آینه‌های ضد بخار این مشکل برطرف شد. در حال حاضر استفاده از آینه‌های ضد بخار و با اشکال نامتقارن جزو ترندهای محبوب در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام و خصوصاً دکوراسیون دستشویی کوچک به شمار می‌رود.

آینه‌های ضد بخار به وسیله مدارهای الکتریکی گرم می‌شوند و یک لایه ضد بخار نیز دارند. یکی دیگر از ویژگی‌های آینه‌های ضد بخار مدل‌های متنوع و متعدد این محصولات است. آینه‌های ضد بخار در مدل‌های پایه‌دار کوچک، گرد، مربع، نامتقارن، کابینتی و مخصوص درب حمام تولید می‌شوند. آینه‌های جدید به چراغ‌هایی مجهز هستند که باعث افزایش نور محیط در حمام و سرویس بهداشتی می‌شوند.

استفاده از شیرآلات برنجی و ایجاد فضایی لوکس در سرویس بهداشتی و حمام

یکی دیگر از ابزاری در جدیدترین ترند دکوراسیون حمام و دستشویی کاربرد فراوانی دارند و به طرز چشمگیری باعث تغییر دکور محیط می‌شوند، شیرآلات برنجی و طلایی برای حمام و دستشویی هستند. شیرآلات برنجی و طلایی باعث لوکس و شیک شدن محیط می‌شوند مخصوصاً که از نظر ظاهری تفاوت فاحشی با شیرآلات معمول و قدیمی نقره‌ای رنگ دارند.

معرفی ترندهای دکوراسیون حمام و دستشویی در سال ۲۰۲۱ - وبسایت رابو

استفاده از ست سرویس بهداشتی لوکس، جدیدترین ترند دکوراسیون حمام و دستشویی

در حمام و خصوصاً توالت اکسسوری و ابزارهای بهداشتی فراوانی برای نظافت و سهولت کار وجود دارد. این روزها با طراحی ست سرویس بهداشتی لوکس که در فروشگاه‌های بزرگ دیده می‌شوند به راحتی امکان تغییر دکوراسیون فراهم شده است. استفاده از اکسسوری‌ها یا ست بهداشتی در طرح‌های لوکس و لاکچری علاوه‌بر زیبایی محیط، باعث افزایش فضا و استفاده کمتر از وسایل مزاحم در تعداد بالا می‌شود.

منبع : خبرگزاری تسنیم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *