میز تلویزیون را با چه وسایلی می توان ست کرد

میز تلویزیون را با چه وسایلی می توان ست کرد

میز تلویزیون را با چه وسایلی می توان ست کرد

میز تلویزیون همیشه به عنوان کانون مرکزی در اتاق نشیمن مورد توجه است. به همین خاطر ست کردن آن با سایر آیتم های مورد نیاز در اتاق نشیمن بسیار مورد اهمیت است. شما می توانید از کنسول و میزهای پذیرایی و عسلی ست با میز تلویزیون خود برای کارایی و زیبایی بیشتر بهره بگیرید. اینکه قرار است کنسول شما به صورت آینه دار باشد یا ساده بسته به سبکی دارد که در منزل از آن پیروی می کنید. بهره گرفتن از کنسول های ساده کمدی یا کنسول های که ترکیبی از کمد و کشو بهره گرفته است. در کنار میز پذیرایی و میز عسلی کشو دار دو آیتم دیگری است در پیش روی شما قرار دارد. مد نظر قرار دادن تم های رنگی آن ها نیز از مهم ترین پارامترهای است که به شما این امکان را می دهد که دکوراسیون اتاق نشیمن خود را خاص و منحصر به فرد به تصویر بکشید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون ست کردن میز عسلی و پذیرایی با میز تلویزیون و بهره گرفتن از کنسول های آینه دار مدرن و کنسول های ساده کلاسیک مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم پس با ما همراه باشید.

 ست میز تلویزیون با کنسول ساده

کنسول های ساده دکوری اولین آیتم های هستند که این روزها ست با میز تلویزیون در پیش روی شما عزیزان قرار گرفته است. این محصولات بسیار زیبا و کاربردی هستند و شما به راحتی می توانید وسایل بسیار زیادی را در آن ها جایگذاری کنید. عموماً از کنسول برای قرار دادن ظروف چینی و کریستالی که برای پذیرایی از مهمان از آن استفاده می شود بهره گرفته می شود. همچنین شما می توانید وسایلی که مربوط به چیدمان میز پذیرایی اتاق نشیمن است از این وسیله بهره بگیرید و در زمان های که مهمان در منزل شما حضور ندارد نظم را به محیط منزل خود ببخشید. کنسول ها به دو دسته کمدی و کشو دار دسته بندی می شوند. محصولات کمدی به صورت سه بخشی و چهار بخشی به صورت چند طبقه در اختیار شما قرار داده می شود. این محصول بدون تردید نظم به خصوصی را در منزل شما به تصویر می کشاند. در قدم بعد می توانید از کنسول های ساده کشو دارد برای ست کردن با میز تلویزیون خود استفاده کنید. این کنسول ها بسته به ارتفاع محصول از کشوهای متفاوتی به صورت سه تایی، چهار تایی و یا در برخی مواقع پنج تایی بهره گرفته است. شما می توانید از آن ها برای قرار دادن وسایل ریزتر مثل کارد و چنگال پذیرایی و یا ظرف های دم دستی استفاده کنید. این را به یاد داشته باشید که ارتفاع و سایز کنسول متناسب با محیطی که در آن زندگی می کنید در نظر گرفته می شود.

ست میز تلویزیون با کنسول آینه دار

 همان طور که می دانید آینه یکی از آیتم های بسیار مهمی است که به شما این امکان را می دهد که محیطی شادتر و پر انرژی تری را داشته باشید. از همین رو برای کنسول های شما در برخی از نمونه ها کنسولی های دیواری بسیار شیکی در نظر گرفته شده است. این آینه ها را می توانید متناسب با کنسول خود به صورت یک تکه یا چند تکه در نظر داشته باشید. همان طور که می دانید آینه سبب می شود زیبایی محیط شما چند برابر شود. شاید قیمت کنسول های آینه دار قدری گران تر باشد اما این را به یاد داشته باشید که این امر زیبایی بیشتری را در دکوراسیون داخلی اتاق نشمین شما به تصویر می کشاند. اگر در اتاق نشمین شما فضا به اندازه کافی در اختیار نیست. الزامی نیست که عناصری که با میز تلویزیون است را حتما در یک بخش قرار بدهید. شما به سادگی می توانید آن ها را به صورت جدا از میز تلویزیون در بخش اتاق پذیرایی استفاده کنید که زیبایی بصری مد نظر شما را فراهم می کند. پس کنسول همراه با آینه آیتم بسیار مهمی است که زیبایی بصری محیط منزل شما را چندین برابر می کند. از آنجایی که تم رنگی و سبک طراحی آن با کنسول شما در یک راستا در حرکت است این زیبا سازی تاثیر گذار تر به رخ کشیده می شود. پس خرید آینه همراه میز کنسول را برای زیبایی بیشتر از یاد نبرید.

ست میز تلویزیون با میز نهارخوری

 میز پذیرایی حتما باید در اتاق نشمین و یا اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار بگیرید؛ زیرا عملا پذیرایی از مهمان ها بدون این آیتم دشوار است و شما نمی توانید در اتاق نشیمنی که از مبلمان راحتی استفاده شده است در زمان پذیرایی از مهمان ها وسایل پذیرایی را روی زمین قرار دهید. پس به شما توصیه می کنیم میز نهارخوری خود را ست با میز تلویزیون خریداری کنید که زیبایی آن تاثیر گذار تر به رخ کشیده شود. از آنجایی که برای این محصول ایده های متفاوتی در نظر گرفته شده است. شما می توانید از نمونه ساده، کشو دار و ترکیبی آن بسته به سلیقه خود استفاده کنید. نمونه کشویی آن سبب می شود تا شما وسایلی که مداوم به آن نیاز دارید را در نزدیک ترین محل به مبلمان تان در زمان نشستن قرار دهید؛ مثلاً قندان برای نوشیدن یک دم نوش، عینک برای مطالعه، روزنامه یا کتابی که مدام در دست شما است و آن را مطالعه می کنید را در زمان های که به آن نیاز ندارید می توانید در کشوهای میز پذیرایی قرار دهید. ارتفاع و سایز رویه میز پذیرایی نیز آیتم دیگری است که نیاز است به آن توجه شود. اگر قرار است وسایل زیادی را روی میز پذیرایی خود برای دیزاین کردن منزل قرار دهید. به شما توصیه می کنیم از نمونه های بزرگتر استفاده کنید. حال اگر فضا به اندازه کافی در آپارتمان های نقلی در اختیار شما نیست بهتر است از نمونه های با سایز کوچک تر در این راستا بهره گرفته شود.

ست میز تلویزیون با میز های عسلی

 یکی دیگر از آیتم های مهمی که هم راستا با میز تلویزیون در اتاق نشیمن می توانید از آن استفاده کنید میز های عسلی است. میزهای عسلی به صورت سه تایی طبقه ای و یا سه تایی مجزا از یک دیگر در اختیار شما قرار داده می شود. باید به شما بگویم از میزهای عسلی طبقه ای که در یک بخش از منزل به صورت یک جا قرار داده می شود بهتر است در خانه های نقلی کوچک استفاده شود. از سوی دیگر میزهای پذیرایی بزرگ را می توانید برای خانه های ویلایی که قرار است مبلمان با فاصله از یک دیگر چیده شود مد نظر قرار دهید. انتخاب تم رنگی اگر هم راستا با میز تلویزیون، میز پذیرایی و کنسول شما در نظر گرفته شود بدون تردید تیر خلاص به دکوراسیون داخلی منزل شما زده شده است. شاید میز های عسلی خیلی آیتم مهمی در دکوراسیون داخلی محسوب نشود؛ اما زمانی که این محصول با سایر آیتم های دیگر ترکیب می شود جلوه بی نظیری را در محیط به نمایش می گذارد. خرید رنگ های تیره را برای دکوراسیون کلاسیک و رنگ های روشن تر ترکیبی را برای چیدمان های مدرن شماتوصیه می کنیم. میز های عسلی نیز به صورت کشو دار و ساده برای شما در نظر گرفت شده اند. میزهای کشو دار قدری سنگین تر هستند و دلیل این امر بهره گیری از متریال بیشتر است که سبب می شود قدری قیمت تمام شده آن ها نیز بیشتر شود.

کلام آخر پیرامون پارامترهای که برای ست کردن میز تلویزیون نیاز است

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای ست کردن میز تلویزیون با سایر عناصر دکوری سه انتخاب در پیش روی شما است. شما می توانید متناسب با مساحتی که در اختیار دارید و با توجه به سبکی که از آن پیروی می کنید از این پارامترها بهره بگیرید. خرید کنسول به شما این امکان را می دهد که نظم بیشتری را در اتاق نشیمن خود نظاره گر باشید؛ زیرا به راحتی می توانید وسایلی که برای پذیرایی از مهمان های شما به آن نیاز است را در آن جایگذاری کنید. از سوی دیگر می توانید از کنسول های کشو دار که فضای بیشتری را برای وسایل کوچک و دم دستی در اختیار شما قرار می دهد بهره بگیرید. استفاده از میز های عسلی و پذیرایی کشو دار نیز به شما این امکان را می دهد که به نظم دهی در منزل خود به راحتی بپردازید. انتخاب میزهای منبت کاری شده را برای دکوراسیون های کلاسیک، بهره گیری از پارامترهای دکوری ساده برای چیدمان های مدرن و خرید وسایل ترکیبی با آیتم رنگی طلایی را برای بخش سلطنتی منزل شما توصیه می کنیم. عموماً افراد برای اتاق نشیمن از وسایل ساده دکوری استفاده می کنند؛ زیرا این بخش عموماً با مبلمان راحتی مدرن دیزاین می شود که آیتم های ساده چوبی را طلب می کند. امید است مطالب پیش رو در راستای آشنایی بیشتر شما با عناصر چوبی که به صورت ست در پیش روی شما برای دیزاین کردن اتاق نشیمن قرار دارد مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از این پس ایده ال ترین ها در پیش روی شما عزیزان باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *