چه جلو مبلی بیشتر به مبلمان منزلم میاد؟

میز جلو مبلی برای مبل راحتی

میز جلو مبلی برای مبل راحتی

زیباترین مبلمان را هم که داشته باشید، بدون وجود میز جلو مبلی، انگار ناقص است. میز جلو مبلی به دکوراسیون و مبلمان شما جلوه می‌دهد و آن را کامل می‌کند. اگر در انتخاب جلو مبلی تان دقت کنید و کمی وقت و حوصله به خرج بدهید، مطمئن باشید زیبایی دکوراسیون تان را دو چندان خواهید کرد!

میز جلو مبلی برای مبل راحتی

راهنمای خرید میز جلو مبلی برای مبل راحتی

هنگام خرید مبل های کلاسیک و سلطنتی، معمولا مشکل انتخاب میز جلو مبلی نداریم؛ چرا که میز، به همراه ست مبلمان و با همان سبک و طرح به فروش می رسد. ولی تصمیم گیری هنگام خرید میز جلو مبلی برای انواع مبل های مدرن، کمی دشوارتر است

میز جلو مبلی برای مبل راحتی

رنگ میز جلو مبلی، کدوم بهتره؟

هماهنگی رنگ میز با مبلمان، اهمیت زیادی دارد. اغلب این هماهنگی از حیث استراکچر و بدنه ی اصلی ساختار مبلمان در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال، در این جا، با توجه به پایه های چوبی قهوه ای رنگ مبلمان شما (تصویر سوال مخاطب)، بهتر است میز جلو مبلی را هم از همین طیف رنگی انتخاب کنید تا بهتر با هم ست شوند. کنتراست میان قهوه ای با رنگ سفید دیوارها، جذابیت آن را بیشتر خواهد کرد.

میز جلو مبلی برای مبل راحتی

میز جلو مبلی چوبی بخرم یا شیشه ای؟!

اگر یک میز جلو مبلی مدرن چوبی انتخاب کنید احتمالاً دیگران تصور می‌کنند این میز از اول متعلق به ست مبلمان شما بوده و آن ها را با هم خریداری کرده‌اید!

اما با این حال، گستره ی انتخاب های شما، به میزهای چوبی محدود نمی شود؛ میزهای شیشه ای هم به خاطر ظاهر مدرن و شفافی که دارند با این مبل های چستر طوسی و قرمز همخوانی خوبی دارند.

میز جلو مبلی برای مبل راحتی

اگر بخواهید می توانید از مدل های ترکیبی چوب و شیشه استفاده کنید. همچنین جلومبلی های شیشه ای با پایه ی آهنی برای مبلمان شما بسیار مناسب اند؛ چرا که از طرفی با رنگ طوسی مبلمان تان هارمونی ایجاد کرده و علاوه بر آن، به سبب ایجاد تضاد پایه ها با رنگ قرمز موجود در مبلمان، به زیبایی در همان نگاه اول جلب توجه خواهند کرد!

منبع: چیدانه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *