میز و صندلی چوبی یا فلزی؟ – بخش اول

میز و صندلی چوبی یا فلزی؟ – بخش اول

میز و صندلی چوبی یا فلزی؟ - بخش اول

میز و صندلی چوبی و فلزی رایج ترین متریال مصرفی برای ساخت میز و صندلی های رستورانی هستند. دلیل این امر در وهله اول به استحکام بالاتر چوب و فلز در مقایسه با سایر متریال مصرفی در ساخت فرنیچر ها باز می گردد. اگر به تازگی رستوران، کافه یا فست فود خود را باز کرده اید و در مرحله انتخاب میز و صندلی هستید باید بگوییم بهتر است انتخاب خود را هوشمندانه انجام دهید. زیرا ظاهر میز و صندلی اولین چیزی است که به محض ورود به محیط های این چنینی نظر شما رو به خود جلب خواهد کرد.

صندلی های رستوران باید به گونه ای باشد که آسایش و آرامش مشتریان را فراهم کرده و در جلب مشتری به رستوران موثر واقع شود. از طرفی دیگر علاوه بر زیبایی مسئله نظافت و طول عمر این لوازم نیز اهمیت بالایی دارد.

در انتخاب صندلی برای رستوران علاوه بر جنس آن باید به میزان استحکام، مقاومت و همچنین شکل ظاهری و تناسب آن ها با دکوراسیون کلی رستوران دقت شود.

جنس میز و صندلی چوبی و فلزی

میز و صندلی های رستوران به دلیل استفاده مکرر و هر روزه توسط افراد مختلف باید طول عمر بیشتری داشته باشند. در کنار طول عمر بالا جنس میزوصندلی باید به گونه ای باشد که به مرور زمان جلوه ی نو و درخشندگی خود را از دست نداده و کهنه به نظر نرسد. البته این مسئله تا حدود زیادی به نحوه استفاده و نگهداری از آن ها باز می گردد. اما بطور کلی میز و صندلی های فلزی در برابر رطوبت و ضربه بسیار مقاوم تر از میز و صندلی های چوبی هستند.

میزان راحتی میز و صندلی چوبی و فلزی

یک مدیر رستوران قبل از تهیه ی صندلی های رستوران باید بر روی آن ها نشسته و از لحاظ راحتی و آرامش در نشستن ،صندلی های چوبی و فلزی را به طور کامل بررسی کند. پشتی و نشیمن صندلی ها را چک کند و برای مدت کوتاهی خود را جای مشتری قرار دهد..

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *