نمایشگاه مبلمان

نمایشگاه مبلمان، فرش و دکوراسیون در آستارا دایر شد

نمایشگاه مبلمان، فرش و دکوراسیون در آستارا دایر شد - وبسایت رابو

 

 

 

آستارا – ایرنا – نمایشگاه مبلمان، فرش و دکوراسیون با شرکت تولیدکنندگانی از استان‌های مختلف و با هدف حمایت از تولیدات داخلی در سال جهش تولید، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آستارا دایر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس اتاق اصناف آستارا روز دوشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه مبلمان در سالن ۹ دی این شهرستان گفت: این نمایشگاه در قالب ۷۰ غرفه برای نخستین بار در سال جاری با مشارکت ۲۰ شرکت تولیدی و بازرگانی برپا شده است.

حسین ابوالحسنی ادامه داد: مبلمان، فرش، لوستر، کالای خواب، دکوراسیون و تزئینات داخل منزل با ۲۰ درصد تخفیف به صورت نقد و اقساط تا ۱۶ آبان ماه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ عرضه می شود.

وی دسترسی آسان و بی واسطه مردم به تولیدکنندگان، آشنایی تولیدکنندگان با سلایق و ذائقه مصرف کنندگان و ایجاد رقابت برای تولید را از هدف‌های این نمایشگاه ذکر کرد.

وی گفت: به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت کالاها، بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت به نمایشگاه نظارت می‌کنند و مردم، تخلف اقتصادی را با شماره تلفن ۱۲۴ به اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

شیوع بیماری کرونا در همه کشورهای جهان محدودیت هایی در برگزاری اجتماعات ایجاد کرده است و نمایشگاه های کالاها نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برپا می شوند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و بیش از ۶ هزار واحد تجاری در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع : ایرنا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *