ساختار بالشتک های مبلمان

نکاتی درباره ساختار بالشتک های مبلمان

انتخاب درون بالشتک بیشتر از هر چیز دیگری اولویت دارد، زیرا ویژگی های هر ماده متفاوت است و کیفیت آن قابل مقایسه است.

بالشتک های مبل یا به صورت تمام کرک (اینها معمولاً ترکیبی از پر و کرک هستند) یا تمام فوم هستند. و گزینه سوم ترکیب کرک و فوم است.  

نکاتی درباره ساختار بالشتک های مبلمان - وبسایت رابو

بالشتک های تمام کرک

قبلاً اینجور بود که بالشتک های تمام کرک بهترین بالشتک های موجود محسوب می شدند. آنها گرانترین بوده و هستند. بالشتک های کرک و پر نرم و لطیف هستند. اگر از تجربه فرو رفتن در کاناپه خود لذت می برید، انتخاب شما می تواند تمام کرک باشد. همانطور که تصور می کنید، این بدان معنی است که بالشتک تمام کرک هنگام کاربرد آن تغییر شکل می دهد. بعد از اینکه یک بار روی آنها نشستید، آنها به شکل اصلی خود بر نمی گردند. این امر به مبل های با بالشتک کرک جلوه ای معمولی تر، ساختار و رسمیتی کمتر می بخشد.

 اگر همه بالشتک ها را تمام کرک انتخاب می نمایید، شما ملزم هستید که بالشتک های خود را مرتباً کرکدار کنید و بزنید. این امر به توزیع مجدد پرها به طور مساوی در کل بالشتک کمک می کند. پیشنهاد می کنیم مبل خود را روزانه کرک کنید، مخصوصاً اگر در یک مکان پرکاربرد باشد.

بالشتک های فومی

در جایی که کرک شکل خود را نگه ندارد یا به عقب برگردد، فوم، فرم خود را حفظ می کند و پس از فشرده شدن سریع به حالت اولیه برمی گردد. و در حالی که کرک طبیعی است، فوم تا حد زیادی مصنوعی است. فوم را می توان به شیوه های گوناگونی تولید کرد و کیفیت آن بسیار متفاوت است. اما به طور کلی، فوم یک ظاهر تمیزتر و دکمه دار را ایجاد می کند.

خاصیت بالشتک فومی به سمت سفت تر شدن است. اینها بالشتک هایی هستند که روی آنها می نشینید. برای کسانی که پشتیبانی بیشتر را ترجیح می دهند، فوم گزینه ای قابل بررسی است.

برخی از افراد مواد طبیعی را به مواد ساخته دست انسان ترجیح می دهند. در حالی که اکثر فوم ها از مواد شیمیایی ساخته می شوند، گزینه های طبیعی دیگری نیز وجود دارد. به دنبال فوم های بر پایه سویا بگردید که حداکثر 30٪ سویا داشته باشند – بالاترین غلظت موجود.

بالشتک های فومی به همراه کرک

اکثر مردم کمی از آنچه پیشنهادات کرک ارائه می دهد و کمی از آنچه فوم ارائه می دهد را دوست دارند. تولیدکنندگان با ایجاد بالشتک هایی که بهترین ویژگی را از هر دو دارند، به این تقاضا پاسخ دادند: فوم پیچیده شده با کرک. این نوع بالشتک ها محبوب ترین گزینه ها هستند.

کرک ها در جیب های بالا و پایین بالشتک نگه داشته می شوند، به این ترتیب کرک و پرها زیاد جا به جا نمی شوند. بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، راحتی را از کرک به دست می آورید.

دو روش اصلی برای ساخت این بالشتک های ترکیبی وجود دارد: با فنر یا بدون فنر. تفاوت اصلی در اینجا این است که بالشتک های دارای فنر محکم تر هستند و ساختار مستحکم تری دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *