چرا باید برای دکوراسیون منزل، مبلمان بخریم؟

برای دکوراسیون منزل، مبلمان بخریم؟

 دلایل زیادی برای خرید مبلمان وجود دارد، اما مهمترین دلیل اصلی آن این است که مبلمان زمینه زندگی ماست. هرچه زندگی ما تغییرات کوچک و بزرگی را تجربه کند، نیاز به اثاثیه ما تغییر نمی کنند اما با تغییر نیازها و شرایط زندگی، مبلمان تغییر می کنند.

ما برای زندگی راحت‌تر به مبلمان نیاز داریم و از آنها برای ذخیره‌سازی، نشستن و خوابیدن استفاده می‌کنیم. با فراتر رفتن از اصول اولیه، مبلمان داریم تا زندگی راحتی داشته باشیم.

چرا باید برای دکوراسیون منزل، مبلمان بخریم؟

در اینجا برخی از تغییرات زندگی وجود دارد که باعث می شوند تا مبلمان را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنیم:

هنگام تغییر یا بازسازی خانه

هنگام تغییر یا بازسازی خانه، ممکن است مبلمان قدیمی سالم یا حتی مناسب به نظر نرسند. اگر از شهر فعلی خود دور شوید، آب و هوا و محیط جدید ممکن است طرحی کاملا متفاوت برای تهیه مبلمان را بخواهد. بسته به خانه جدید، ممکن است به مبلی نیاز داشته باشید که از نظر اندازه یا سبک متفاوت باشد. هنگام افزودن یک اتاق یا بازسازی، ممکن است نیاز به مبلمان یا مبلمان اضافی باشد که بسته به دلیل فضای اضافی، نیاز دیگری را برطرف می کند.

وقتی با هم زندگی می کنید یا ازدواج می کنید

ازدواج و زندگی مشترک به معنای راه اندازی خانه ای با دکوراسیون قابل توجه دیگر است. این اغلب مستلزم تهیه مبلمان متفاوت است زیرا فضای مشابه به یک خانه جدید تبدیل می شود که به جای فقط یک نفر نیازهای دو نفر را تأمین می کند.
مبلمان قدیمی ممکن است برای شرایط جدید زندگی مناسب نباشد. ممکن است به یک تخت دو نفره متفاوت نیاز باشد. مبلمان جلوی تلوزیون ممکن است کوچک باشد و باید به یک مبل تختخوابشو یا کاناپه بزرگ تبدیل شود. ممکن است نیاز به فضای کمد و ذخیره سازی اضافی باشد. در صورت اضافه شدن کودکی به زندگی، ممکن است لازم باشد اتاق کودک را راه اندازی کنید.

هنگامی که شما یک نوزاد جدید یا یک کودک در حال رشد دارید

نوزاد جدید نیاز به مبلمان دارد که نیازهای او را برطرف کند. نیازهای کودک ممکن است شامل گهواره، میز تعویض و کمد لباس و کشوهای ذخیره سازی باشد. ممکن است مادر جدید برای پرستاری و آرامش کودک به گلایدر یا صندلی راحتی دیگری در اتاق کودک نیاز داشته باشد. همانطور که کودک رشد می کند، نیازهای او تغییر می کند، با رشد بیش از حد تخت، نیاز به اندازه بزرگ تر و فضای اضافی وجود دارد. شاید لازم باشد یک منطقه بازی را راه اندازی کنید و بعداً برای انجام تکالیف یک میزتحریر راه اندازی کنید.

وقتی فرزندانتان از شما جدا می شوند

وقتی فرزند شما به دانشگاه می رود، زمان خوشحالی است. این همچنین به این معنی است که شما باید به فکر خانه ای جدید با دکوراسیون و مبلمان جدید برای او جدا از خانه خود داشته باشید. اتاق خالی کودک شما اکنون می تواند به یک دفترکار، اتاق سرگرمی یا اتاق مهمان تبدیل شود. همه این تغییرات اغلب نیاز به وسایل جدید مانند خرید یک میز کار و کتابخانه و تختخواب و یا کاناپه راحتی دارند.

برای راحتی شخصی

فقط والدین مسن نیستند که به مبلمان راحتی نیاز دارند. هرکسی می تواند این نیاز را داشته باشد. ممکن است دریابید که برای مناسب ترین قد، به مبل راحتی با صندلی کم عمق یا یک مبل ال خیلی راحت و بزرگ نیاز دارید. افزایش وزن قابل توجه می تواند مبلمان محکم و گسترده تری داشته باشد. پشتی بد ممکن است نیاز به خرید یک تشک یا تخت خواب مناسب دیگر داشته باشد.

هنگامی که وسیله الکترونیکی جدید اضافه می کنید

خرید دستگاه های الکترونیکی جدید همچنین می تواند به معنی نیاز به تهیه مبلمان جدید باشد. صندلی های مخصوص بازی برای علاقه مندان به بازی در دسترس هستند. یک میز تلویزیون جدید برای پشتیبانی از مجموعه جدید ایده خوبی است زیرا شما همیشه باید تلویزیون را روی پایه ای قرار دهید که به منظور تحمل وزن آن باشد تا از آسیب جلوگیری کند.

وقتی در خانه کار می کنید

کار در خانه باعث صرفه جویی در وقت گرانبها در هنگام رفت و آمد می شود، اما شما باید محیط کار مناسبی را تنظیم کنید. بسته به کار شما، یک دفتر کار خانگی می تواند بسیار زیبا، یا به سادگی نشستن روی میز ناهار خوری یا کاناپه باشد. دفترکارهای امروز انعطاف پذیر هستند و یافتن مبلمان راحت تر انجام می شود. ذخیره سازی کتابها و پرونده ها در کشو و کتابخانه و قفسه ها و داشتن یک میز کار شاید یکی از مهمترین نیازها باشد.

وقتی مبلمان شما فرسوده است

همه چیز طول عمر دارد و مبلمان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. استفاده مکرر، حیوانات خانگی و کودکان، همه اینها می توانند حتی به خوش ساخت ترین قطعه هم آسیب برسانند. زمانی فرا می رسد که بهتر است آن را رها کنیم. مطمئناً، می توان آن قطعه را دوباره مورد استفاده قرار داد یا آن را تغییر داد، اما ممکن است هنوز به یک قطعه برای جایگزینی آن نیاز داشته باشید.

منبع : ادوا گالری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *