چطور خانه ای رویایی داشته باشیم ؟ – بخش اول

چطور خانه ای رویایی داشته باشیم ؟ – بخش اول

چطور خانه ای رویایی داشته باشیم ؟

چطور خانه ای رویایی داشته باشیم ؟ - بخش اول

رسیدن به خانه ای رویایی

شاید یکی از درگیری های ذهنی بیشتر خانم ها این باشد که چگونه می شود خانه ای رویایی و زیبا داشت ؟

برای پاسخ به این پرسش ابتدا باید به این موض توجه شود که سبک مورد چسند شما چیست ؟ تا بدانید که باید در چه مسیری برای ایجاد تغیثیرات در منزل خود قدم بردارید . بعد از این که سبک و نگاه مورد پسند خود را انتخاب کردید حال باید به انتخاب و جست و جو وسایل مناسب آن فضا اقدام کنید . یعنی باید درمورد این که با آن سبک دکوراسیون چه وسایلی ست می شود تحقیق کنید .

بوجه مسئله ای مهم:

بعد بوجه مد نظر خود را برای این تغییرات در نظر بگیرید اگر آنقدر بوجه ی کافی در اختیار ندارید که به خرید اقلام نو بپردازید می توانید از وسایل های نو ولی دست دوم در مغازه های دست دوم فروشی استفاده کنید و یا استعداد و خلاقیت خود را به کار انداخته و با اعتماد به نفسی کافی به تولید و ساختن وسایل مورد نیاز خود که دارای قیمت زیادی هستند ویا اگر به خرید آن ها بپردازید بوجه شما کم می آید،اقدام کنید .

بزرگ ترها بیشتر به چشم می آیند:

شما می توانید با توجه به بوجه خود فقطبه نو کردن وسایل چشم گیر خانه مثل مبلمان اقدام کنید و با تعویض آن محیط خود را تغییر دهید . این تعویض می تواند تعویض پرده ، روکش مبلمان و… باشد .

خانه ای رویایی؛ رنگ خونه نو بشه انگار خونه نو شده :

یکی از کارهای به صرفه که هم باعث ایجاد تغییر در محیط می شود و هم به هزینه ی زیادی احتیاج ندارد این است که به تغییر رنگ محیط و یا وسایل اقدام کنید . برای مثال شما به دکوراسیون مدرن و یا سبک ساده علاقه دارید ولی در حال حاضر هزینه کافی برای تعویض وسایل منزل برای تغییر سبک دکوراسیون را ندارید می توانید با رنگ کردن مبلمان قدیمی خود برای مثال به رنگ سفید ویا طوسی این تغییر را ایجاد کنید. همچنیین می توانید هم زمان دیوار های خانه را نیز متناسب با سبک مورد پسند خود رنگ آمیزی کنید . تغییر رنگ محیط ، تغییری چشم گیر در دکوراسیون شما ایجاد می کند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *