رنگی مناسب برای اتاق نشیمن

چه رنگی برای اتاق نشیمن مناسب است؟

چه رنگی برای اتاق نشیمن مناسب است؟ - وبسایت رابو

قلم مو و سطل خریده اید تا دست به کارِ رنگ کردن اتاق نشیمنتان شوید یا یک نقاش استخدام کردید تا کار را برایتان حرفه ای انجام دهد؟ در هر کدام از این صورت ها،  احتمالا می دانید آن فضایی که خانه شما را «خانه» می کند اتاق پذیرایی یا نشیمن است. سرگرمی، راحتی، دور همی و… همه در این اتاق دور هم جمع می شوند. اتاق نشیمن همان جاییست که تعداد زیادی از خاطرات خوب و بد شما را داخل خودش دارد. پس مشخص است که رنگ آن حس و حال خانه را تعیین می کند و تغییر رنگش، کار حساسی خواهد بود. بسته به هویت و ویژگی های منحصر به فرد خانه شما، این اتاق می تواند جسورانه و پیشرو یا کلاسیک و آرامش بخش باشد. در این مطلب، نکاتی کوچک و کاربردی در مورد این که چه رنگی برای اتاق نشیمن مناسب است می خوانیم.

چه رنگی برای اتاق نشیمن مناسب است؟ - وبسایت رابو

سبز

سبز، رنگ هارمونی و رشد است، چون از طبیعت می آید و ویژگی های طبیعی با خودش دارد. برای همین هم یکی از بهترین گزینه ها برای اتاق های نشیمن محسوب می شود. اگر فضا (یا انرژی) کاشتن گل و گیاه های مختلف آپارتمانی را ندارید، رنگ سبز دیوار همان چیزی است که اتاقتان به آن نیاز دارد. سبز هم آرامش بخش است هم تر و تازه: تضادی جذاب برای افرادی که رنگ های خنثی را خسته کننده و حوصله سر بر می دانند.

چه رنگی برای اتاق نشیمن مناسب است؟ - وبسایت رابو

خاکستری

دیوارهای خاکستری، فضای اتاق نشیمن شما را بزرگتر نشان خواهند داد. این رنگ هم شیک است هم ملایم و آرام، و به همین دلیل در دکورهای مدرن و کلاسیک به یک اندازه می نشیند. اگر می خواهید با قطعات مختلف تزیینی رنگ را وارد خانه کنید، دیوارهای خاکستری پس زمینه خوبی برای آثار هنری مورد علاقه تان هستند. خاکستری برای هر اتاقی، یک رنگ خنثی پرطرفدار است اما در پذیرایی جذاب تر به نظر می رسد.

چه رنگی برای اتاق نشیمن مناسب است؟ - وبسایت رابو

آبی

آبی، رنگ مورد علاقه آمریکایی ها برای اتاق نشیمن است و البته رنگی ایده آل برای اتاقی که همه اعضای خانواده با سن و سال های مختلف دور هم در آن جمع می شود. یک اتاق نشیمن آبی رنگ، اثری آرامش بخش و ثبات دهنده در خانه شما دارد. طیف های آبی جذاب زیادی هستند که همه با رنگ های خنثی مثل قهوه ای و کرم عالی خواهند شد. اگر کفپوش اتاق نشیمن شما چوبی است، آبی برای دیوارها انتخاب خیلی خوبی محسوب می شود و البته گزینه ای ارزان قیمت و ساده برای این که بدون تلاش خاصی، فضایتان همیشه تمیز باشد.

چه رنگی برای اتاق نشیمن مناسب است؟ - وبسایت رابو

بژ

بژ، یکی از رنگ های خنثی مورد علاقه طراحان است.  بژ به شکلی آرام ولی جذاب، سادگی و مینیمالیسم پارچه های خام را بیرون می کشد. داشتن یک اتاق نشیمن بژ، برای تمام طراحانی که عاشق استایل مینیمال هستند، ضروری است. جذاب ترین ترندهای بژ هم آن هایی هستند که در اتاق نشیمن، با طیف های مختلف سفید همراه می شوند. دیوارهای بژ اثری کلاسیک و خیره کننده دارند و خیلی ها آن را برای نشیمن هایشان انتخاب می کنند.

چه رنگی برای اتاق نشیمن مناسب است؟ - وبسایت رابو

مشکی

انتخابی و جوابی جسورانه که برای سوال چه رنگی برای اتاق نشیمن مناسب است که شاید به ذهن خیلی ها نرسد، اما همین خاص بودن فوق العاده جذابش می کند. یک اتاق نشیمن با دیوارهای مشکی، غافلگیرکننده و دراماتیک خواهد شد و جزئیات معمارانه روی دیوارها را بهتر و بیشتر به نمایش می گذارد. وسایلتان در بستر رنگ مشکی دیوارها بیشتر خودشان را نشان می دهند و اگر اتاقتان نورگیر است، مشکی تابش خیره کننده ای از نور طبیعی را به فضا می بخشد.

منبع : خوگر نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *