چه مدل مبلی بخریم ؟

چه مدل مبلی بخریم که زود از مد نیفته؟

با توجه به افزایش قیمت مبلمان و این مسئله که هرکسی دوست دارد که تغییر دکوراسیون داشته باشد، بهتر است مدل مبلی را انتخاب کنیم که دیرتر از مد بیفته. در این مقاله ما به شما کمک می‌کنیم که چه مدل مبلی بخریم تا زمان بیشتری از آن استفاده کنیم.

کدام مبل دوام بیشتری دارد؟

  • انتخاب پارچه مناسب برای یک مبل بادوام
    اگر می‌خواهید مدت طولانی از مبلمان خود استفاده کنید، انتخاب پارچه‌ی مناسب مهم ترین نکته ی برای شما است. استفاده از پارچه های نخی و کتان عالی است.
  • توصیه مهم برای انتخاب یک پارچه بادوام
    پارچه هایی را انتخاب کنید که در دوخت خود دارای الگوهایی باشند که در گذر زمان دوام بهتری داشته باشند. از فروشگاهی که می خواهید مبل خود را بخرید بخواهید که یک نمونه از پارچه آن مبل را به شما بدهد. آن پارچه را در خانه تحت شرایط نور طبیعی در طول روز و نور مصنوعی در طول شب بررسی کنید تا ببینید چطور به نظر می‎ آید. برای داشتن یک مبل بادوام، رنگ مبلمان را مطابق مد انتخاب نکنید
  • رنگ پارچه
    بعد از انتخاب جنس پارچه ی مورد نظر باید دنبال رنگ مناسب برای مبلمان باشیم. اگر در طراحی دکوراسیون منزل شما یک پالت رنگی غالبا گرم دیده می شود، یک مبل دارای رنگ بژ یا کرمی انتخاب کنید. یک مبل طوسی و سفید با الگوی رنگی خنک و سرد بیشتر همخوانی دارد. کوسن های روی مبل را از رنگ های گرم استفاده کنید.

چه مدل مبلی بخریم که زود از مد نیفته؟ - وبسایت رابوچه مدل مبلی بخریم که زود از مد نیفته؟

 

 

توصیه

اگر حس می کنید که یک مبل رنگی با دکور خانه  شما به خوبی می آید، رنگی را انتخاب کنید که با گذشت زمان که مد تغییر می کند بهتر بتوان از آن استفاده کرد.

در هنگام خرید مبلمان ساختار چارچوب مبل را در نظر بگیرید

چارچوب چوبی بهترین گزینه است، به ویژه اگر چوب آن با کیفیت و با کوره خشک شده باشد. چارچوب مبل باید با استفاده از میخ یا میخ های پرچی به هم محکم شده باشد، از آن دسته از چارچوب هایی که با استفاده از چسب و چیزهای دیگر به هم محکم شده اند دوری کنید. پایه های مبل یا باید قسمتی از خود چارچوب باشند یا اتصال آن ها به مبل بسیار محکم باشد.

چارچوب های فلزی زمانی که نشیمن گاه مبل دارای یک ظرفیت بزرگ است ممکن است ضروری باشد، ولی می توانند باعث شوند که مبل سنگین و جابجایی آن مشکل باشد.

منبع :وینر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *