چگونگی چیدمان مبلمان متناسب با دکوراسیون داخلی

چگونگی چیدمان مبلمان متناسب با دکوراسیون داخلی

چگونگی چیدمان مبلمان متناسب با دکوراسیون داخلی - بخش اول

زمانی که به طراحی داخلی خانه خود می رسید، باید چیزهای زیادی را در نظر بگیرید. از نقاط کانونی و دیوارهای اصلی تا اصول فنگ شویی، می تواند برای تناسب با سبک شخصی شما کاری بسیار مشکل باشد. تصمیم گیری در مورد نحوه چیدمان مبلمان با یک مدل در ذهنتان اولین قدم برای ایجاد محیطی منسجم است که سلیقه شخصی تان را منعکس می کند .

چیدمان مبل

راهنمای این بخش از دنیای مد نمناک در مورد نحوه چیدمان مبلمان شامل ایده هایی برای انواع اتاق ها و فضاها است که حفظ این نکات اساسی به شما کمک خواهد کرد تا کارتان را به خوبی کامل کنید. پس برای یادگیری بیشتر در مورد آرایش مبلمان و چیدمان مناسب اتاق هایتان این بخش را به درستی مطالعه کنید.

راهنمای چیدمان مبل با توجه به شکل اتاق نشیمن و پذیرایی

ایده های طراحی اتاق نشیمن طولانی و باریک

فضای خالی بین مبلمان را حفظ کنید ، اتاقی در ورودی با یک نیمکت بلند ایجاد کنید که به عنوان نقطه عطفی برای گذاشتن کیف های پول، کفش و غیره به کار می رود و جای نشستن در اطراف بخاری یا نقطه کانونی دیگر اتاق را طوری تنظیم کنید که از نظر بصری متعادل باشد.

فضای نشیمن بزرگ:

در یک اتاق نشیمن بزرگ با پنجره های زیاد، مبلمان را جلو و در مرکز بچینید و مبلمان باید روبه روی هم باشند و فاصله آن ها به قدری زیاد نباشد تا تشویق به گفتگو کنند. زیر صندلی ها یک فرش بسیار بزرگ بیندازید و صندلی و فضای ذخیره اضافی را در حومه اتاق نشیمن نزدیک دیوارها جمع کنید.

فضای نشیمن کوچک:

برای اتاق های نشیمن کوچک، با گذاشتن قطعات بلند تر، ارتفاع بصری را به طرح اضافه کنید. میز های فنجان قهوه و قطعات مرکزی برای باز کردن اتاق در قسمت کناری مناسب است. استفاده از قفسه های کمد برای ذخیره سازی اضافی در هر طرف اتاق عالی است و از آینه هایی استفاده کنید تا فضای اتاق بزرگ تر به نظر برسد .

اگر اتاق نشینمن و یا پذیرایی شما متراژ بالایی ندارد بهتر است از مبلمان کلاسیک و تا حد امکان ساد استفاده کنید تا با ایجاد شلوغی در دید محیط شما را کوچک جلوه ندهد.

رعایت توازن در چیدمان اتاق پذیرایی نظم و جذابیت آن را بالا می برد به نوعی که حس آرامش و نظم با این طریق به فرد القا می شود.

در فضاهای کوچک بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید تا علاوه بر راحتی، موجب بزرگ تر دیده شدن فضا نیز بشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *