۸ نکته رنگی

۸ نکته رنگی که کاملاً خانه شما را تغییر می دهد!

اتاقی مملو از مبلمان جدید و دکوراسیونی نوین ممکن است در بودجه شما نگنجد ، اما با این وجود می توانید تغییرات بزرگ (و عالی) در خانه خود ایجاد کنید. رنگ ساده ترین و کم هزینه ترین راه برای ایجاد تغییرات نوین در خانه است. استفاده از رنگ برای دیوار از محبوب ترین راهکارها برای ایجاد یک تغییراساسی در هر اتاق است ، اما روش های دیگری نیز برای ایجاد یک تغییر رنگارنگ وجود دارد.

تم های رنگارنگ را نیز می توان با بالشتک ها و کوسن های ارزان قیمت ، فرش های کوچک و مبلمان DIY به دکوراسیون هر فضایی اضافه کرد. اگر به خانه رنگ های تند اضافه می کنید ، سعی کنید از رنگ های تاگیدی فقط در یک یا دو رنگ در خانه استفاده کنید. انتخاب یک یا دو رنگ به عنوان رنگ تاکیدی در هر اتاق ، روشی آسان برای به روزرسانی طرح رنگی و جمع و جورتر نشان دادن خانه شما است در ادامه با ما همراه باشید…..

۱-ترند ها و روندهای رنگ را دنبال کنید!

هر ساله ترند رنگ ها توسط صنعت رنگ اعلام می شود. این گزارش های جذاب از ترندهای رنگی مانند پانتون با عکس های فریبنده و ایده های تزئین پر شده است. بسیار واضح است علی رغم جذابیت درصورتی که از  دکوراسیون خانه ای جدید را شروع نکنید ، استفاده از همه رنگهای ترند عملی نخواهد بود. آنچه شما می توانید با اطلاع از ترندهای سالانه و یا فصلی رنگ انجام دهید این است که رنگ یا سبکی را که دوست دارید پیدا کنید و آن را در خانه خود بگنجانید. با افزودن رنگ های تاکیدی که دوست دارید ، می توانید یک پالت رنگی پرطرفدار و جدید را به منزل اضافه کنید.

۸ نکته رنگی که کاملاً خانه شما را تغییر می دهد! - وبسایت رابو

۲-در استفاده از رنگ ها شجاعت به خرج دهید!

رنگهای تند در خانه بسیار سرگرم کننده است ، اما اگر می خواهید فضایی آرام ایجاد کنید ، می توانید آنها را برای تاکید صرفه جویی کنید. اگر رنگ های پررنگ را دوست دارید ، لازم نیست به استفاده از آنها روی گلدان یا بالش محدود شوید ، می توانید از پالت رنگی تنداز اجزایی مانند یک صندلی خیره کننده اضافه کنید. آثار هنری رنگارنگ مکان مناسبی برای افزودن انرژی بیشتر به پالت دکوراسیون خانه شما ، به ویژه در کنار یک دیوار خنثی است.

۸ نکته رنگی که کاملاً خانه شما را تغییر می دهد! - وبسایت رابو

۳-از فنگ شویی نهایت استفاده را ببرید

درک ایده های اساسی فنگ شویی می تواند به شما کمک کند تا فضای آرامش بخشی در خانه خود ایجاد کنید. فنگ شویی به اصول انرژی و تعادل متکی است.

برای بدست آوردن مزایای تعادل رنگ فنگ شویی ، نیازی به تزئین به سبک آسیایی یا مدرن نیست. هر خانه ای ، در هر سبک دکوراسیون ، با یک پالت رنگ متعادل می تواند آرامش بیشتری داشته باشد. یک پالت رنگ متعادل شامل یک رنگ پایه ، یک رنگ با لحنی متوسط ​​و چند تم روشن تر است. تزئینات فنگ شویی  همچنین شما را ترغیب می کند تا از شلوغی دست بردارید و این شامل درهم ریختگی رنگ ها و تزئینات زیاد است که اتاق را شلوغ و طاقت فرسا نشان می دهد.

۴-عشق ورزیدن به طرح های رنگی تک رنگ را بیاموزید

تزئین با یک پالت از رنگ های تک رنگ ساده ترین راه برای ایجاد یک اتاق آرامش بخش است. ایجاد یک طرح رنگی تک رنگ بسیار آسان تر از آن است که به نظر می رسد. شما می خواهید با یک رنگ به عنوان پایه رنگ بندی جدید خود شروع کنید.دکوراسیون تک رنگ با رنگ پایه شما شروع می شود ، و طرح  دکوراسیون شما با سایه های روشن و تیره تر از آن رنگ ساخته می شود.

بیشتر طرح های رنگی تک رنگ بر اساس رنگ های خنثی است ، اما شما می توانید از هر رنگی به عنوان پایه خود استفاده کنید که با سایه های روشن و تیره جفت شود. ایجاد طرح رنگی خود با رنگ های غیر خنثی می تواند رنگ پررنگ را هنگامی که با سایه

۵-ایده های جدید رنگ را کاوش کنید

سقف خود را فضایی برای  ایجاد یک دیوار تاکیدی جدید بدانید . رنگ آمیزی سقف با رنگ ترندی است که هر فصل قویتر می شود. رنگ نقاشی روی سقف روشی شیک برای جلوه دادن به اتاق های شما است. یک اتاق جعبه ای یا یک اتاق بدون جزئیات معماری ، ناگهان با یک سقف رنگارنگ جالب می شود. کلید رنگ آمیزی سقف انتخاب رنگ در طرح رنگی شما است. رنگهای خنثی برای سقف ها بهترین عملکرد را دارند ، اما می توانید سایه روشن تری از رنگ دیوار خود را نیز استفاده کنید تا فضای اتاق باز شود.

۸ نکته رنگی که کاملاً خانه شما را تغییر می دهد! - وبسایت رابو

۶-رنگ خنثی همیشه بژ نیست!

از رنگ خاکستری و بژ خسته شده اید؟ پالت های  رنگ خنثی بیش از این دو رنگ هستند. بر روی پالت رنگ خنثی خود با فلزاتی مانند طلایی و نقره ای کار کنید. تم  برنز و مس یا  قهوه ای تیره در یک پالت خنثی به خوبی کار می کنند. اگر پالت رنگ شما شامل یک رنگ خنثی سفید سرد است ، می توانید صورتی کم رنگ یا آبی اضافه کنید. اگر رنگ سفید گرم را ترجیح می دهید ، یک لهجه طلایی گرم یا خاکستری می تواند به شما کمک کند رنگ های خنثی خود را به صورت یک پالت رنگی زرق و برق دار لایه بندی کنید.

۷-تغییر خوب است

شاید زمان آن رسیده باشد که پالت رنگی خانه خود را تغییر دهید. بد نیست که رنگی را که چندین سال داشته اید یا رنگی را که واقعاً هرگز دوست نداشته اید تغییر دهید . رنگ در خانه شما باید به محض ورود از درب ، احساس خوبی به شما بدهد ، در غیر این صورت ، هر روز را در یک محیط اشتباه می گذرانید. رنگ باید روحیه شما را تقویت کند ، شما را آرام کند و فضای شما را دوست داشتنی تر کند. اگر طرح رنگی دارید که هر روز به آن نگاه می کنید و فکر می کنید “من واقعاً باید آن را تغییر دهم” ، وقت آن است که رنگ تازه ای داشته باشید.

۸ نکته رنگی که کاملاً خانه شما را تغییر می دهد! - وبسایت رابو

۸-دکوراسیون چیزی بیش از یافتن رنگ است! با مودبورد پیش بروید!

الهام برای تغییر رنگ  درخانه می تواند از هر نقطه  ای آغاز شود. یک تصویر یا چیزی که در Pinterest دیده اید می تواند روند خلاقیت شما را شروع کند. چشم انداز اتاق یا حتی وقتی به اتاق ها و ایده های دیگر نگاه می شروع خوبی برای تغییر شکل خانه شما است. به یاد ماندنی ترین خانه ها با تصویری در ذهن تزیین شده اند. اتاق هایی که فراتر از یک مبل ابتدایی ، و فرش هستند ، دارای لهجه های منحصر به فرد و ایده های تزئینی جسورانه ای هستند که آنها را خاص می کند. ایجاد مودبورد یک روش آسان برای به دست آوردن ایده های تزئینی و الهام بخش شماست ، و باعث می شود زندگی شما در زندگی راحت تر بتواند دید شما را زنده کند.

منبع : دکوبوم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *