صندلی های فوم دار بهتر از صندلی های فنردار 

آیا صندلی های فوم دار بهتر از صندلی های فنردار هستند؟

آیا صندلی های فوم دار بهتر از صندلی های فنردار هستند؟ - وبسایت رابو

صندلی های فوم دار بهتر هستند یا صندلی های فنردار؟ ما سالهاست که کار فروش هر دو نوع را انجام می دهیم و فقط یک جواب برای آن وجود دارد: بستگی دارد…!

مانند اکثر چیزها، اجزای با کیفیت و کم کیفیت تری در شزلون ها و مبل ها وجود دارد. اگر به خانه ای نگاه کنید ممکن است آنها شبیه به هم به نظر آیند، اما کیفیت کار اسکلت و قاب مبل یا آجر یا کیفیت لوازم خانگی همگی اختلاف زیادی را در کیفیت ساخت می افزایند. مهمترین چیز این است که بفهمید برای چه چیزی دارید هزینه می پردازید. با انجام تحقیقات خود در زمینه اسکلت، بالشتک و روکش ها و مقایسه قیمت محصولات قابل قیاس می توانید اطمینان حاصل نمایید که در بازار آزاد از شما سواستفاده نمی شود.

صندلی های فوم دار یا فنری؟ صندلی ها به طور قطع با گذشت زمان نرم می شوند اما به طور کامل اُفت نمی کنند (مگر اینکه تحت فشار زیادی قرار بگیرند). اگرچه آنها شرایط بسیار خوبی را فراهم می کنند، اما مواردی وجود دارد که حداقل یک فنر از لایه محافظ آن “بیرون می زند”. این امر اگر در دوره گارانتی اتفاق بیفتد، به طور کلی توسط اکثر سازندگان، تحت ضمانت قرار می گیرد. عرض رایج ترین فنرها می تواند از 1.3 میلی متر تا 1.6 میلی متر باشد.

آیا صندلی های فوم دار بهتر از صندلی های فنردار هستند؟ - وبسایت رابو

صندلی های فوم دار به طور کلی نرم تر از صندلی های فنری هستند. فوم ها تراکم های مختلفی دارند، از فوم نشیمن معمولی گرفته تا فوم با تراکم بالا و حتی فوم قالب (سفت). در رابطه با فوم ها، شما می توانید انواع مختلفی را انتخاب کنید، اما مغازه دار به طور معمول کنترل کمی بر استحکام دارد. آنچه می بینید معمولاً همان چیزی است که به دست می آورید. یک قانون کلی این است که اگر اولین بار که می نشینید مبل نرم باشد، فقط نرم تر می شود. اگر بالشتک صندلی محکم تری بگیرید، با گذشت زمان نرم می شود و شکل و انعطاف پذیری خود را برای مدت بیشتری حفظ می کند. برخی از فروشندگان نسبت به نوع صندلی های موجود کمی انعطاف بیشتری دارند. معمولاً هرچه فوم تراکم کمتری داشته باشد (یا صندلی را نرمتر کند) محصول ارزان تر می شود.

 در بیشتر اوقات، فروشندگان فقط یک فوم نشیمن معمولی می فروشند، اما برخی از آنها محصولات محدوده ای دارند که دارای فوم با انعطاف پذیری بالا هستند. این فوم ها متراکم تر هستند و اغلب دارای دوره های ضمانت قابل توجهی برای پشتیبانی از محصول خود هستند. آنها همچنین گران ترند.

چه چیزی بهتر است؟ فنردارها به طور مداوم خوب هستند، اما فوم می تواند تفاوت های زیادی در کیفیت داشته باشد. اگر به دنبال خرید مبلمانی با بالشتک های فومی هستید، سعی کنید یکی از آنها را با ضمانت مناسب خریداری نمایید. به یاد داشته باشید، ممکن است از بیرون یکسان به نظر برسند اما درون آن داستان دیگری را روایت می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *