جدیدترین مبلمان راحتی

 

جدیدترین مبلمان راحتی

 

1. جدیدترین مبلمان راحتی از نوع Joybird Preston

• معمول ترین 

این نوع مبلمان هم جذاب و هم با دوام است، مبل Joybird Preston را پیشنهاد می کنیم، که نه تنها زیبا است، بلکه در برابر استفاده روزمره نیز مناسب است، این نوع مبلمان دارای خطوط براق و پاهای مخروطی است و می تواند با 18 پارچه مختلف و سه لکه چوب ساخته شود.اگر یک حیوان خانگی داشته باشید، از یکی از بهترین مبل ها برای  حیوان خانگی است، بنابراین نباید نگران نشتی ها، لکه ها  باشید. این نوع دراندازهای  86 × 35 × 33 اینچ است که اندازه مناسب برای اکثر خانه ها است، همچنین کاملا قابل تنظیم و ارزان تر از بسیاری از رقبا است. اگر شما به دنبال یک مبل بسیار عالی هستید که تقریبا همه زیبایی ها را برآورده می کند.

2. جدیدترین مبلمان راحتی از نوع Buxton Rolled

• ارزان و مقرون به صرفه 

یکی از سخت ترین کارها هنگام پیدا کردن یک دست مبل راحتی  قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن ان است ،شما نباید هنگام خرید مبلمان جدید ظاهر را فدای کیفیت کنید
این نوع جدیدترین مبلمان راحتی مناسب برای یک اتاق نشیمن کوچک، آپارتمان است. اندازه گیری 35 x 78 x 32.5 اینچ، این مبل به اندازه کافی بزرگ است برای سه نفر اما هنوز هم در فضاهای کوچکتر متناسب است. این  نوع در چهار رنگ خنثی است و اثاث یا لوازم داخلی  ترکیب پلی استر و کتان است. دارای کوسن ها نسبتا پایدار هستند، اگر شما به دنبال جدیدترین مبلمان راحتی  هستید این نوع  یک گزینه عالی است. .

3. جدیدترین مبلمان راحتی از نوع West Elm Hamilton

• بهترین مبلمان چرم

جدیدترین مبلمان راحتی چرم یک قطعه سرمایه گذاری بزرگ است و دوام بسیار بالایی در برابر خرابی دارد، به علاوه تمیز کردن بسیار راحت و نگه داری در خانواده های که دارای حیوانات خانگی هستند مناسب است ، این نوع مبلمان یک مبل مدرن است که بر روی یک منظره کلاسیک قرار دارد، دارای طراحی جذاب نیزهست دارای پا یه های چوبی مخروطی و کوسن های کلاسیک ضخیم است وبرای اتاق های متوسط تا بزرگ مناسب می باشد .

4. جدیدترین مبلمان راحتی از نوع  GRÖNLID Sleeper 

• بهترین مبل خواب

مبل یک نفره همراه با یک تشک کشویی و مناسب برای هر کسی که مهمانان مکرر شبانه دارد، یکی از بهترین طراحی های دنیای مبل است و جدیدترین مبل خواب است.
 یک کاناپه فوق العاده عمیق ساخته شده از 100٪ پنبه ای بافته است. پوشش متحرک آن آسان  برای شستن  است.
این نوع از انواع جدیدترین مبلمان راحتی با یک تشک فوم ضخیم 10 سانتی متر، راحتی مناسب برای تمام مهمانان شبانه روزی است .

5. جدیدترین مبلمان راحتی  از نوع Pearce 3-Piece Sectional at Pottery Barn

• بهترین مبلمان ال

جدیدترین مبلمان راحتی ال بهترین گزینه برای اتاق نشیمن های بزرگ یا خانواده های بزرگ می باشد ،آیا شما نیاز به یک مبلمان به اندازه کافی بزرگ برای استراحت نیاز دارید .
این مبلمان براق نازک دارای سبک سنتی است و این نوع  در مقایسه با بسیاری از گزینه های موجود در این لیست، قیمت مناسب و مقرون به صرفه است ،وزن آن 190 کیلوگرم است!!!!! بنابراین یک قطعه محکم است که می تواند خیلی راحت باشد.

6. جدیدترین مبلمان راحتی از نوع Ryler

• بهترین مبلمان برای کودکان 

مبلمان جذاب برای کودکان به ندرت پیدا شده، چرم مصنوعی یک پارچه عالی برای خانواده ها با بچه ها است زیرا با دوام و مهمتر از همه، تمیز کردن آسان  ان است.رنگ خاکستری فولادی جذابی دارد و به اندازه کافی تاریک است و به راحتی لکه های استتار می شود. ای نوع نه تنها شیک است، بلکه با دوام و راحت نیز است. این یک جایگزین بسیار ارزان قیمت برای مبلمان  چرم است و به مقاومت در برابر لکه ها کمک می کند و برای کسانی که قیمت مبل راحتی برای آنها مهم است یک گزینه مناسب میباشد .

7. جدیدترین مبلمان راحتی از نوع Sven Article

جدیدترین مبلمان راحتی از نوع sven

مبلمان Sven یک برش مدرن در سبک سنتی است که به همراه پاهای چوبی مخروطی شکل  به روز شده است.دارای  پارچه ترکیبی از پلی استر و اکریلیک است و در چهار رنگ اصلی قرار دارد، و این نوع  در سه نوع  چرمی ، پارچه ای ،مخملی موجود می باشد .
  •  قاب محکم چوبی
  • فوم  با چگالی بالا از جنس پلی استر
  • کوسن صندلی

منبع : بازار مبل ملایر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *