مبل های فنری و بدون فنر

مبل های فنری و بدون فنر، کدام مبل را خریداری کنیم؟

مبل های فنری و بدون فنر، کدام مبل را خریداری کنیم؟ - وبسایت رابو

یک خریدار مدرن مبلمان روکش دار با مشکل مواجه شده است: او باید بداند چه چیزی درون مبل به کار رفته است – و این خواسته بسیار منطقی است. تقاضای داشتن مبلمان با کیفیت در حال افزایش است. در این مقاله سعی بر آن داریم که بفهمیم کدام کاناپه از نظر کیفیت مورد نظر مصرف کننده بهتر است: فنری یا بدون فنر؟

مبلمان فنری باکیفیت قدیمی

مبلمان فنری از نظر تاریخی سنتی تر و شناخته شده تر هستند. تمام ماکت های باستانی اشیای عتیقه دقیقاً با استفاده از بلوک فنری به همراه طرح های مختلف ساخته می شوند. کیفیت بالای مواد اورجینال، ماندگاری بالا و خواص ارتوپدی خوبی را ایجاد می کند. انواع مختلفی از فنرها می توانند در عناصر نرم صندلی استفاده شوند:

  • مارپیچ ساده
  • بلوک های فنری
  • بلوک فنرهای مجزا

 فنر مارپیچ به وسیله صندلی های قدیمی به خوبی شناخته می شود، معایب آنها افتادگی و عدم امکان تجزیه است، بنابراین آنها عملا در مبلمان برای خواب روزانه به کار نمی روند.

مبل های کتابی در اکثر موارد دارای یک پایه فنری هستند، که به شما امکان می دهد عملکرد مکانیسم ها را بدون مشکل انجام دهید و به راحتی روی صندلی بنشینید. آکاردئون ها می توانند پر کننده های مختلفی داشته باشند: هم فوم و هم فنر.

مبل های فنری و بدون فنر، کدام مبل را خریداری کنیم؟ - وبسایت رابو

بلوک های فنرهای مجزا یک صندلی بسیار مرتفع ایجاد می کنند، و به این خاطر اغلب در تشک های تختخواب استفاده می شوند. هر فنر بسته بندی شده به طور خاص، فشرده سازی مستقلی را ایجاد می کند و لایه های نرم فوقانی لاستیک فوم، لیف نارگیل، مواد و الیاف غیرطبیعی، پارچه های روکش دار را نرم می کند. نتیجه یک جای خواب عالی است، اما قیمت بسیار بالایی را در بر می گیرد.

بلوک های بدون فنر

اگر فنرها با توجه به روند کار باید به صورت دستی چیده شوند، فن آوری ساده، تولید کف پلی اورتان است. واحد PPU از ویژگی های ارتوپدی بالایی برخوردار است، محکم و نرم است، عدم وجود زدگی و لرزش های باقیمانده را، صرف نظر از حرکات خوابیدن روی تشک نشان می دهد.

در ارتفاع، فنر کمتری وجود دارد، علاوه بر این، می تواند بار کمتری تا 100 الی 120 کیلوگرم روی تخت مشترک را تحمل کند. بهترین منبع برای تشک های بدون فنر، پرکننده های طبیعی لاتکس هستند که به منظور استحکام، با لایه هایی از لیف نارگیل تقویت می شوند. از بین ایرادات این نوع فنر این است که برخلاف بلوک های فنری، هزینه زیاد و طول عمر کوتاه مواد طبیعی است.

برای تحمل وزن 140 کیلوگرم به بالا، از یک بلوک فوم پلی اورتان، مواد با دوام و به طور کلی غیر سمی استفاده می شود. فوم پلی اورتان با تراکم متفاوت را می توان در قالب لاستیک فوم نرم تهیه کرد که دارای سایش کوتاه مدت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *