پاییز در دکوراسیون خانه ما

 

پاییز در دکوراسیون خانه ما

 

پاییز فرصت مناسبی است تا بتوان در دکوراسیون منزل از آن ایده گرفت. استفاده از برگ‌ها در رنگ‌های متنوع قرمز، نارنجی، زرد و قهوه‌ای همراه با شاخه‌های کوچک از جمله آن‌هاست.

رنگ‌های پاییزی را در خانه نمایش دهید و با برگ‌های طبیعی که از بیرون جمع کرده‌اید، یک قسمت از خانه یا تک‌تک اتاق‌ها را با رنگ‌های عنبر، کهربا، قهوه‌ای، زرد و طلایی تزیین کنید.

برای این منظور:

-1با درست کردن نواری تزیینی از برگ‌ها و گذاشتن آن در جاهای مختلف خانه، با تابش نور خورشید به آن‌ها در طول روز، طیفی از رنگ‌های مختلف خواهید داشت.

-2برگ‌ها و شاخه‌ها را به صورت گرد وسط میز بگذارید. برای جلب توجه بیش‌تر، از یک گلدان کبودرنگ پر از گل‌های پاییزی آفتابگردان یا رزهای زرد، شیری و قهوه‌ای استفاده کنید.

-3حلقه‌ای از برگ‌های پاییزی را روی یک اسفنج چسبانده، پشت در ورودی بزنید.

-4ظرف کریستال بزرگی را انتخاب کنید و داخل آن را با شاخ و برگ‌های پاییزی پر نمایید.

– 5با مقداری چسب برگ‌های پاییز را به صورت قلب یا پراکنده روی مقوایی سفید بچسبانید. روی آن کمی اسپری براق‌کننده بزنید و برای براق‌تر ‌شدن برگ‌ها، روی آن‌ها اکلیل طلایی بپاشید. آن را داخل قاب‌عکس گذاشته، به دیوار بزنید.

– 6چند برگ همراه با شاخه‌های کوچک را در امتداد پنجره قرار دهید. می‌توانید کدوحلوایی‌های کوچک، شمع خاموش و سایر اشیاء تزیینی را نیز به آن اضافه کنید. برگ‌های دارای شاخه‌ را به صورت دسته‌های کوچک یا به صورت پخش قرار دهید.

– 7برای تزیین شمع‌ها، از برگ استفاده کنید تا شمع را هنگام روشن بودن رویایی‌تر کنید.

– 8برگ‌ها را روی سنگ‌های مورد علاقه خود چسبانده، دکوپاژ کنید و به عنوان یک شیئ دکوری زیبا در جاهای مختلف از آن استفاده کنید.

منبع : فارست 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *