مبل شزلون را بهتر بشناسیم

 

مبل شزلون را بهتر بشناسیم

 

اگر نام مبل شزلون را شنیده اید اما اطلاعات کافی در مورد آن ندارید این مقاله را از دست ندهید، همگی از نقش عمده ی مبلمان در  زیبایی دکوراسیون داخلی خود آگاه هستیم، شاید بخش بزرگی از زیبایی و  سبک دکوراسیون ما را مبلمان تعیین می کند، به همین دلیل انتخاب یک مبل مناسب می تواند ظاهر دکوراسیون شما را به کلی تغییر دهد. وقتی نام مبلمان  برده می شود یک ست پنج یا هفت نفره مبلمان مدرن یا کلاسیک در ذهن ما ظاهر می شود که در کنار هم فضای دکوراسیون ما را کامل می کند اما گاهی می توان به مبلمان به صورت متفاوتی نگاه کرد، تک مبل ها مبل هایی هستند که به تنهایی همراه با یک میز عسلی یا عناصر جذاب دیگر به دکوراسیون داخلی شما زیبایی خاصی  می بخشند.مبل شزلون یکی از این مبل ها می باشد.

مبل شزلون چیست؟

قبل از بررسی بهتر است بدانیم مبل شزلون چیست؟ شزلون به گونه ای از مبلمان گفته می شود که به صورت مبل تک مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا دارای یک دسته قوس دار می باشد.دسته شزلون هایی که عمودی می باشد معمولا  راحتی مد نظر را برای استفاده کننده به ارمغان نمی آورد بهمین دلیل توصیه میشود در انتخاب این نوع مبل دقت لازم را داشته باشید.

کاربرد مبل شزلون چیست؟

شزلون ها به  دو سبک کلاسیک و مدرن تقسیم می شوند که می توان از این نوع مبلمان در فضای پذیرایی و اتاق خواب استفاده کرد و جلوه ای زیبا و متفاوت به پذیرایی و اتاق خواب بخشید می توانید از این نوع مبل برای استراحت نیمروزی استفاده کنید.

انواع مبل شزلون

اکنون که با شزلون و کاربردهای آن در دکوراسیون داخلی آشنا شدیم بد نیست با انواع مدل مبل شزلون در فضای دکوراسیون داخلی آشنا شویم.

شزلون سلطتنی

مبل شزلون سلطنتی از نوع مبلمان کلاسیک می باشد که مانند مبل کلاسیک دارای دسته ای چوبی که با منبت کاری همراه می باشد و دارای پارچه های ساتن و یا مخمل می باشد این مدل را می توانید به صورت تکی در اتاق خواب و یا در کنار مبلمان خود در فضای پذیرایی قرار دهید و چهره ی زیبایی به فضای خانه خود بدهید.

شزلون تاجدار

شزلون تاجدار  نوعی از شزلون های سلطنتی محسوب می شود با این تفاوت که این مدل بیشتر در ترکیب با مبلمان استفاده می شود و برای فضایی مانند اتاق خواب کمتر استفاده می شود. البته می توان  آن را در فضای اتاق خواب استفاده نمود ولی بهتر است در فضای پذیرایی خود  در کنار سایر مبلمان خود استفاده نمایید

شزلون مدرن

شزلون ها دارای بدنه چوبی می باشند اما سبک مدرن این گونه نمی باشد شما می توانید یک شزلون مدرن با بدنه ی فلزی داشته باشید و ظاهری زیبا به فضای دکوراسیون داخلی خود ببخشید.

شزلون اسپرت

مبل شزلون اسپرت و یا همان مدرن نوع دیگری از شزلون می باشد که در طراحی آن بیشتر از فوم ، رنگ و طرح پارچه های ساده استفاده می شود به همین علت به راحتی می توانند با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ شوند. این مدل از شزلون ها برای سبک های تلفیقی بسیار مناسب اند.

منبع: بازار مبل ملایر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *