چیدمان مبلمان راحتی گرد

اصول چیدمان مبلمان راحتی گرد

اصول چیدمان مبلمان راحتی گرد - وبسایت رابو

اگر در هنگام خرید مبلمان راحتی برای فضای نشیمن خود دچار سردرگمی و ابهام شدید توصیه ما به شما این است که دنبال مبلمان راحتی گرد نباشید. زیرا نمی دانند که آنها را به چه صورت در منزل خود قرار دهند که هم زیبایی آنها حفظ شود هم فضای اضافی در محیط اشغال نشود و سعی می‌کنند دنبال مبل های مستطیلی و ال شکل بروند که جایگاه مشخصی در منازل دارند و چیدمان آنها زیاد سخت نیست.

بهترین جایگاه قراردادن مبلمان راحتی گرد

وقتی که صحبت از مبل های دایره ای و یا نیم دایره ای به میان می آید همیشه از یک سری مزایا و معایبی در مورد این نوع مبلمان صحبت می شود. معمولاً به علت فاصله کمی که بین نشیمنگاه افراد از یکدیگر وجود دارد فضای صمیمانه ای در قسمت نشیمن با قرار دادن این نوع مبل ها به وجود می آید. ولی در عین حال به علت همین شکل گرد این نوع مبلمان قسمت هایی از خانه که پشت این زوایای گرد قرار می گیرند بدون استفاده باقی می مانند و باعث می‌شود که فضای زیادی در خانه هدر برود . این قضیه در خانه های کوچک می تواند خیلی جدی باشد زیرا ما در خانه‌های کوچک به دنبال این هستیم که از تمام پتانسیل فضا استفاده کنیم.

اگر منزل با متراژ کمی دارید و دوست دارید که مبلمان راحتی گرد داشته باشید، می توانید از فضای پشت مبلمان استفاده کنید و با آباژور و گلدان های بلند فضای خالی رو پر کنید.

چیدمان مبلمان راحتی گرد

چیدمان مبلمان راحتی گرد بستگی به سلیقه شما دارد که بخواهید مبلمان گرد را با فاصله و در مرکز اتاق نشیمن قرار دهید یا کاملا به دیوار چسبانده و منطبق به دیوار باشد. فقط  باید این را بدانید که قرار دادن فاصله بین دیوار و مبلمان‌تان باعث می شود که فضای اتاق نشیمن شما کوچکتر بنظر برسد. پس با توجه به اندازه اتاق نشیمن خود و مطابق با نیاز و سلیقه خود بهتر است فاصله مبلمان و دیوارها را تنظیم کنید.

منبع : وینر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *