مبل راحتی ساده

مبل راحتی ساده اما شیک

مبل راحتی ساده اما شیک - وبسایت رابو

مبل راحتی ساده دارای مدل های متنوع است در این میان مدل مبل راحتی  ساده و کلاسیک در میان خانواده های ایرانی طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است. در طراحی مبلمان راحتی ساده علاوه بر طرح و رنگ مبل باید به راحتی و دوام آن نیز توجه نمود.

انواع مبل راحتی ساده

برای انتخاب مدل مبل راحتی ساده متناسب با منزل شما باید به طراحی دکوراسیون داخلی منزل نیز توجه داشته باشید. به طور کلی مبلمان نقش بسیار زیادی در طراحی دکور منزل دارد، نکته بعدی و حائز اهمیت نوع چیدمان مبلمان در طراحی دکوراسیون خانه ی شماست. ممکن است با وجود چند طراحی برای چیدمان بازهم به نتیجه ایده آل نرسید با این وجود امید خود را از دست ندهید و از ایده های ذهن خلاق خود کمک بگیرید تا با طرحی خلاقانه چیدمانی برازنده دکوراسیون داخلی خانه ی خود طراحی نمایید.

دلیل انتخاب مبل راحتی ساده چیست؟

یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب مبل راحتی برای خانه همراه با خرید مبل سلطنتی یا کلاسیک، استراحت روزانه است. به دلیل استفاده زیاد از پارچه و مواد نرم در زمان طراحی و ساخت مبلمان راحتی این مبل‌ها بهترین گزینه برای یک استراحت مطلوب به شمار می‌روند و به همین دلیل بسیاری از افراد علاوه بر خرید یک ست مبلمان کلاسیک یا سلطنتی برای خانه خود و میهمانی‌های رسمی، یک ست مبل راحتی نیز همراه آن برای دورهمی‌های خودمانی تهیه می‌کنند.

پایه‌ها و دسته‌های مناسب مبل راحتی

پایه و دسته‌های مبلمان نیز بایستی استاندارد خاصی داشته باشند. به عنوان مثال پایه‌ها به قدری محکم باشند که پس از استفاده طولانی مدت دچار شکستگی و آسیب دیدگی نشوند و از سوی دیگر لق نزنند و نشستن را با مشکل روبرو نکنند. دسته‌های مبلمان نیز به نوع طراحی و سلیقه افراد بستگی دارند و استاندارد خاصی در مورد آن‌ها صادق نیست. چرا که برخی دسته‌های راحت را ترجیح می‌دهند و برخی مبلمان راحتی با دسته چوبی برای زیبایی بیشتر.

منبع :  وینر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *