ترکیب رنگ مبل راحتی

ترکیب رنگ مبل راحتی مناسب اتاق نشینمن

همه ما اتاق نشیمن را مرکز خانه می بینیم، طوریکه همه اجزای دکوراسیون باید کاملا با هم مچ باشند، وقتی برای مثال ترکیب رنگ مبل راحتی اتاق نشیمن انتخاب می شود،سایر عناصر باید دقیقا بر اساس همینترکیب رنگ چیده و تزییین شوند. مبلمان راحتی در مرکز توجه قرار می گیرد و به همین خاطر مهم ترین قطعه ای است که برای اتاق نشیمن خود تهیه می کنید. ترکیب رنگ مبل راحتی  است که سبک و نوع طراحی اتاق نشیمن را تعیین می کند و حتی بروی اتاق های دیگر مانند آشپزخانه و غذاخوری تاثیر می گذارد.

ترکیب رنگ مبل راحتی مناسب اتاق نشینمن - وبسایت رابو

مبل راحتی پراهمیت ترین قطعات در دکور لوازم خانگی می باشد و باید در انتخاب مبل راحتی خود برای اتاق نشیمن بسیار دقت کنید. در واقع شما با مناسب می توانید اتاق نشیمن را به سبک و نوع آن طراحی کنید و حتی انتخاب نوع و رنگ مبل راحتی شما بر روی وسایل آشپزخانه و غذاخوری تاثیرگذار خواهد بود. تا چند سال قبل ترکیب رنگ مبل راحتی شامل رنگ های سفید،قهوه ای،کرم بود.اما در سبک طراحی مدرن از رنگ های جذاب تر هم استفاده می‌شود. سلیقه ها تغییر کرده است.این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه برای اتاق نشیمن خود از مبلی استفاده کنید که روی آن احساس راحتی و آسودگی داشته باشید. همیشه باید مبل اتاق نشیمن را برای راحتی و آسودگی خودتان انتخاب کنید. متاسفانه بسیاری از خانه دارها، خانه خود را بیشتر برای مهمانان تزیین می کنند تا خودشان.

ترکیب رنگ مبل راحتی

قرمز یکی از آن رنگ هایی است که خیلی کم در اتاق های اجتماعی و عمومی خانه مورد استفاده قرار می گیرد چه برسد به اینکه مبلمان راحتی به این رنگ انتخاب شوند. اما قرمز سایه های بسیار متنوع و جالبی دارد که برای یک نشیمن خاص و زیبا بسیار مناسب خواهد بود.

ترکیب رنگ مبل راحتی مناسب اتاق نشینمن - وبسایت رابو

آبی نیز یکی از رنگ های جالب و جدید برای ست مبل راحتی نشیمن است. البته شاید خاکستری مایل به آبی امروزه دیگر دمده شده باشد اما سایه های دیگر رنگ آبی مثل لاجوردی و آبی متمایل به سبز یا آبی طاووسی نیز بسیار محبوب و پرطرفدار شده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *