مبل بادوام

مبل بادوام چه ویژگی هایی دارد؟

در انتخاب و خرید یک مبلمان، یک مبل بادوام می‌تواند تاثیر بسیاری در اقتصاد خانواده
داشته باشد. اگر می خواهید تا چند دهه از مبل خود نگه داری کنید، انتخاب پارچه درست برای مبل تان به همان اندازه که استاندارد های ساخت مبل باید بالا باشد، مهم است.

ساختار چوب مبلمان

مبلی که دارای اسکلت یا چارچوب محکمی باشد معمولا دوام طولانی مدتی دارد. چارچوب چوبی بهترین گزینه است، به ویژه اگر چوب آن با کیفیت و با کوره خشک شده باشد. چارچوب مبلمان باید با استفاده از میخ یا میخ های پرچی به هم محکم شده باشد، از آن دسته از چارچوب هایی که با استفاده از چسب و چیزهای دیگر به هم محکم شده اند دوری کنید. پایه ها یا باید قسمتی از خود چارچوب باشند یا اتصال آن ها به مبل بسیار محکم باشد.

چارچوب های فلزی زمانی که نشیمن گاه مبلمان دارای یک ظرفیت بزرگ است ممکن است ضروری باشد، ولی می توانند باعث شوند که مبلتان سنگین و جابجایی آن مشکل باشد.

مبل بادوام چه ویژگی هایی دارد؟ - وبسایت رابو

توصیه مهم برای انتخاب یک پارچه بادوام

پارچه هایی را انتخاب کنید که در دوخت خود دارای الگوهایی باشند که در گذر زمان دوام بهتری داشته باشند.

ظاهر مبل

مبلهایی که راحتی و آسودگی بلند مدتی را در اختیار شما می گذارند اغلب اوقات دارای به اندازه کافی کوسن و بالشت های مخمل، یک چارچوب وسیع و تزیینات گسترده روی دسته های پهن، می باشند. علاوه بر این، این مبلها اغلب اوقات به شکل های مدولار یا تکه های مختلف می باشند که معنای این حرف این است که مبل را می توان به خانه های دیگر یا اتاق های دیگر به شکل تکه های جداگانه انتقال داد و به شکل هر ساختاری که جواب می دهد آن ها را سر هم کرد.

منبع : وینر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *