بهترین مبل چند تکه (مقطعی) 

چگونه بهترین مبل چند تکه (مقطعی) را برای خود انتخاب کنیم (1)

مبل های چند تکه، کاناپه های بزرگ، قابل تنظیم و کوسن دار با نشیمن کافی برای همه افراد خانواده هستند. آنها از اجزای مبل بهم پیوسته ساخته می شوند، بنابراین می توانند در اشکال و اندازه های مختلف جمع شوند و کاملا متناسب با فضای شما و نیازهای صندلی شما باشند.

گرچه مبل های چند تکه ( مقطعی ) مزایای منحصر به فردی دارند، اما محدودیت هایی نیز با خود به همراه دارند. در نتیجه، خرید یک مبل چند تکه با خرید سایر وسایل مبلمان مانند کاناپه های استاندارد، صندلی های عشق (لاوست) یا مبلمان اتاق غذاخوری متفاوت است. در این مقاله، انواع مبل های چند تکه، قسمتهای جداگانه مبل های چند تکه را بررسی خواهیم کرد و نکاتی را ارائه می دهیم که باید هنگام خرید مبل چند تکه در نظر بگیرید.

انواع مبل های چند تکه

چگونه بهترین مبل چند تکه (مقطعی) را برای خود انتخاب کنیم (1) - وبسایت رابو

در اینجا نگاهی گذرا به چهار پیکربندی رایج مبل چند تکه می اندازیم:

  • شکل L: ظاهری ساختاری دارد که می تواند در اتاق های عالی قرار داده شود یا به دیوارها بچسبد. برای نگه داشتن بازی ها، مجلات و پرتاب های دستی اما پنهان، پاف ذخیره سازی را اضافه نمایید. این چند تکه ها از یک مبل بزرگ، دو الی سه نفره و یک نشیمنگاه مجزا یا پاف یک الی دو نفره تشکیل می شود که در گوشه ای چیده می شوند و شکل L را ایجاد می کنند. مبل های شزلون در این گروه قرار می گیرند. تکه های L شکل از کوچک ترین و محبوب ترین جهت های چند تکه هستند. این مقاطع می توانند به راحتی در گوشه اتاق قرار بگیرند و رو به تلویزیون یا میز وسط باشند و برای فضاهای کوچک بسیار عالی هستند.
  • شکل U: مناسب برای اتاق های رسانه و اتاق های باز. این نوع مبلمان برای اتاق نشیمن بسیار مناسب است و افراد خانواده می توانند گرد هم جمع شوند. مبل های بزرگ سه الی پنج نفری چند تکه U شکل توسط دو دسته رو به بیرون کنار هم قرار می گیرند. به طور معمول یک دسته، نشیمن گاه یک الی دو نفره و دسته دیگر پاف یک الی دو نفره است. از آنجا که دسته دوم به طرف بیرون مبل طراحی شده است، مبل های U شکل نسبت به مبل های L شکل کمی بزرگتر به نظر می آیند، بنابراین برای فضاهای بزرگتر یا چیدمان های اُپن بسیار مناسب تر هستند. چیدمان های U شکل ارتباط را قوی تر می سازند و بسیار عالی با یک میز قهوه جفت می شوند، زیرا صندلی های آنها فضای مرکزی را احاطه می کند.

 

  • منحنی: مشخصه آن یک مبل بلند با پیچش به درون یا حلقه زنی است، چند تکه های منحنی می توانند از چهار الی ده نفر را در خود جای دهند. شکل خمشی نرم، قرار دادن چند تکه منحنی در برابر دیوار را کمی دشوار می سازد، اما این قطعات بی نظیر هنگامی که در مرکز یک اتاق دور میز وسط قرار می گیرند، گیج کننده می شوند. اگرچه چند تکه های منحنی برای فضاهای کوچکتر مطلوب نیستند، اما نمونه های برجسته ای از زیبایی کاربردی هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *