۱۰ رنگ مبل که در بسیاری از خانه‌ها به کار می‌آید – بخش دوم

۱۰ رنگ مبل که در بسیاری از خانه‌ها به کار می‌آید – بخش دوم

۱۰ رنگ مبل که در بسیاری از خانه‌ها به کار می‌آید - بخش دوم

۴- رنگ قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای برای مبلمان هرگز از مد نمی‌افتد، زیرا محبوب‌ترین رنگ برای مبلمان چرمی است. می‌توانید برای رنگ مبل خود به قهوه‌ای روشن یا رنگ‌های قهوه‌ای شکلاتی فکر کنید. همچنین رنگ قهوه‌ای برای لوازم براق مدرن و امروزی، مثل صندلی‌های اتاق نشیمن، عالی به نظر می‌رسد. به‌علاوه این رنگ می‌تواند برای ایجاد حس کلاسیک در خانه استفاده شود. پس از خریدن یک مبل چرمی قهوه‌ای رنگ برای اتاق نشیمن خود غاقل نشوید!

۵- استفاده از طرح‌های ظریف برای پارچه مبلمان

طرح‌های ظریف همیشه کارآمد هستند و حس خاص بودن به خانه می‌بخشند. به جای اینکه به سراغ طرح‌های دراماتیک بروید، یک طرح کلاسیک را انتخاب کنید. این طرح می‌تواند آن‌قدر کوچک باشد که بتوان آن را با بافت پارچه اشتباه گرفت. هنگامی‌که این طرح‌های ظریف با کوسن‌های دراماتیک‌تر ترکیب می‌شوند، رنگ مبل می‌تواند فوق العاده مدرن و برجسته به نظر برسد.

۶- رنگ‌های تند

چرا نباید رنگ مبل را از بین رنگ‌های تندی مانند سبز، زرد، نارنجی یا حتی زرشکی انتخاب نمود؟ برخی افراد ممکن است از چنین طرح‌های جسورانه‌ای دوری کنند. اما زمانی‌که این رنگ‌ها به روشی ظریف و هوشمندانه استفاده می‌شوند، می‌توانند فضای شما را به شدت متحول کنند. یک مبل زرد روشن را تصور کنید که با رنگ‌های خنثی احاطه شده است. آیا دیدن این فضا برایتان جذاب نیست؟ به‌علاوه می‌توانید از رنگ‌های تند به روشی جسورانه‌تر استفاده کنید.

سعی کنید رنگ‌های تند را با هم ترکیب کنید. مثلا سبز پر‌رنگ را در کنار رنگ زرد قرار دهید. همچنین می‌توانید قرمز روشن را با صورتی، بنفش یا نارنجی ترکیب کنید. اگر می‌خواهید ماجراجو باشید، انتخاب رنگ‌های جسورانه به شما کمک می‌کنند تا فضایی بسازید که مطابق با سلیقه‌ شخصی‌تان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *