۱۰ رنگ مبل که در بسیاری از خانه‌ها به کار می‌آید – بخش اول

۱۰ رنگ مبل که در بسیاری از خانه‌ها به کار می‌آید – بخش اول

۱۰ رنگ مبل که در بسیاری از خانه‌ها به کار می‌آید - بخش اول

هنگام تصمیم‌گیری در مورد رنگ مبل برای اتاق نشیمن، همیشه بهتر است به دنبال رنگی باشید که به شما امکان دهد به راحتی دکوراسیون خود را تغییر دهید. خرید مبل کار ساده‌ای نیست و یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت است که می‌تواند یک فضا را خوشایند یا ناخوشایند نماید. کاناپه شما باید با طرح دکوراسیونتان هماهنگی داشته باشد و شیک به نظر برسد. در ضمن باید در آن فضا به چشم بیاید و توجهات را به خود جلب کند.

برای بسیاری از افراد انتخاب رنگ مبل اتاق نشیمن، بسیار دشوار است، زیرا باید رنگی را انتخاب نمایید که هم به اتاق نشیمن آرامش ببخشد و هم آن را زیبا جلوه دهد. ما برای افرادی که به دنبال رنگ‌های جدید دکوراسیون هستند، فهرستی از ۱۰ تم برتر دکوراسیون را گردآوری کرده‌ایم. به کار بردن این ۱۰ رنگ برای مبلمان، شما را به یک مسیر درست هدایت می‌کنند.

۱- رنگ‌های گرم خنثی

رنگ‌های گرم خنثی مانند رنگ‌های شتری، قهوه‌ای مایل به زرد یا خردلی برای مبل مناسب هستند. به‌خصوص وقتی با رنگ‌هایی مانند سیاه، آبی یا رنگ‌های پاییزی ترکیب شوند، بسیار چشم‌نواز خواهند شد. حتی می‌توانید در انتخاب رنگ مبل جسورانه‌تر عمل کنید و این رنگ‌ها را با قرمز ترکیب کنید.

همچنین می‌توانید با استفاده از اکسسوری‌های قرمز مانند آباژور، کوسن، فرش و غیره که فکر می‌کنید بهترین جلوه را به فضا می‌دهند، رنگ دیگری اضافه کنید. این رنگ‌های گرم خنثی، به هر فضایی احساس خانه بودن و دنجی می‌دهند. رنگ‌های خنثی گرم و کلاسیک، همیشه شیک هستند. بنابراین هنگامی‌که با رنگ‌های پررنگ‌تر ترکیب می‌شوند، در طراحی فوق‌العاده قوی ظاهر می‌شوند.

۲- رنگ سیاه

استفاده از رنگ سیاه در واقع می‌تواند برای مبل‌های چرمی و پارچه‌ای مدرن بسیار شیک و تک باشد. ممکن است به نظر برسد که رنگ مبل مشکی، خانه شما را دل‌گیر و تاریک می‌کند. اما وقتی با رنگ‌هایی مانند سفید، خاکستری و نقره‌ای تلفیق شود، فضا را بسیار مدرن می‌سازد. رنگ مشکی زمانی‌که با پارچه‌هایی مانند مخمل استفاده می‌شود، بسیار چشمگیر است.

۳- رنگ‌های روشن خنثی

رنگ‌های انتخاب شده از طیف‌های رنگی خنثی مانند رنگ‌های کاراملی یا شنی روز به روز محبوب‌تر می‌شوند. پس چرا برای انتخاب رنگ مبل خود جسارت به خرج ندهیم و رنگ‌هایی مانند خاکی، کرم، بژ، یا رنگ شنی را امتحان نکنیم؟ طیف‌های رنگی خنثی با هر نوع فضایی هماهنگ هستند و تنوع زیادی هم برای انتخابشان وجود خواهد داشت. رنگ‌های خنثی به فضای شما گرما و صمیمیت می‌بخشند. برای احساس تنوع بیشتر، سعی کنید این رنگ‎‌ها را با لوازم تزیینی پر‌رنگ‌تر ست کنید. این ترکیب رنگ حس منحصر به فرد بودن در خانه ایجاد می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *