۱۰ رنگ مبل که در بسیاری از خانه‌ها به کار می‌آید – بخش سوم

۱۰ رنگ مبل که در بسیاری از خانه‌ها به کار می‌آید – بخش سوم

۱۰ رنگ مبل که در بسیاری از خانه‌ها به کار می‌آید - بخش سوم

۷- رنگ قرمز

قرمز پر‌رنگ یک گزینه عالی برای رنگ مبل است. اگر به دنبال رنگی چشم‌نواز و در عین حال غنی برای پارچه مبل خود می‌گردید، این رنگ را به شما پیشنهاد می‌دهیم. یک کاناپه یا یک مبل به رنگ قرمز، آیتمی دلپذیر برای هر اتاق نشیمن به حساب می‌آید. در ضمن برای هر کسی که به دنبال ترکیب دکوراسیون کلاسیک با دکوراسیون مدرن است، قرمز پر‌رنگ یک انتخاب ایده‌آل خواهد بود. یک کاناپه قرمز رنگ تحول بزرگی در دکوراسیون فضای نشیمن ایجاد می‌کند. به‌طور قطع از دیدن این میزان تغییر، شگفت‌زده خواهید شد.

۸- رنگ طوسی

رنگ طوسی، رنگ زیبایی است که تقریباً در هر محیطی فوق‌العاده عمل می‌کند. یک مبل به رنگ طوسی به فضای شما کمال می‌بخشد. می‌توانید خاکستری تیره یا خاکستری روشن را انتخاب نمایید. برای اینکه فضای شما با رنگ خاکستری تیره خیلی تاریک به نظر نرسد، سعی کنید مبلمان خود را با آیتم‌های دیگر با رنگ‌های شاد‌تر و روشن‌تر مانند آبی آسمانی یا زرد ست کنید. به این ترتیب اتاق نشیمن شما اصلا تاریک به نظر نمی‌رسد.

۹- رنگ سفید

خوبی رنگ سفید به عنوان رنگ مبل این است که هرگز از مد نمی‌افتد. البته شما و مهمانانتان باید بسیار مراقب مبل سفید باشید تا لکه و کثیفی روی آن ایجاد نشود. همه ما می‌دانیم که مبلمان سفید چقدر راحت کثیف می‌شود، پس توصیه می‌کنیم در زمان انتخاب مبلمان یا اثاثیه سفید رنگ، به سراغ پارچه‌هایی با جنس ضد‌لک بروید.

همچنین پارچه‌هایی را انتخاب کنید که در صورت نیاز، به راحتی تمیز و سفید شوند. در نهایت، رنگ سفید به کاربر این امکان را می‌دهد که هر وسیله جانبی را که دوست دارد، به دکوراسیون اضافه کند. اگر دیوارهایی به رنگ روشن دارید، به راحتی می‌توانید اتاق نشیمن خود را با لوازمی مانند مبل سفید، فرش روشن و تابلوهای نقاشی با رنگ‌های تند تزئین کنید.

۱۰- آبی روشن یا تخم اردکی

آبی روشن برای به کارگیری در رنگ مبل بسیار محبوب شده است، چراکه با اکثر رنگ‌های دیگر همخوانی دارد و در صورت استفاده درست از آن، می‌تواند اتاق نشیمن شما را بسیار دلپذیر جلوه دهد. استفاده از این رنگ به معنای واقعی کلمه در طراحی همه قسمت‌های خانه جذاب است. به‌عنوان مثال می‌توانید در کوسن‌، آباژور، مبلمان و تابلوهای دیواری خود از این رنگ استفاده کنید.

ست کردن دیگر آیتم‌های خانه با این رنگ مبل بسیار راحت است. به‌کارگیری این رنگ برای هر فضایی عالی به نظر می‌رسد و در بسیاری از سبک‌های دکوراسیون قابل استفاده است. آبی روشن بسیار آرامش‌بخش است و می‌تواند به اتاق‌های بی‌جان و تاریک، روح ببخشد. همچنین در کنار رنگ‌های بی‌حال و خسته‌کننده مانند گچی یا بژ، عالی به نظر می‌رسد. می‌توانید خلاق باشید و از این رنگ به صورت تم تک‌رنگ یا ترکیب با رنگ‌های قهوه‌ای تیره استفاده کنید تا کنتراست فوق‌العاده چشمگیری ایجاد نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *