خرید لوستر ارزان

خرید لوستر ارزان قیمت مناسب با دکوراسیون محیط

خرید لوستر ارزان قیمت مناسب با دکوراسیون محیط - وبسایت رابو

از اوایل دهه ۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید لوستر کلاسیک آغاز نموده و به تدریج و با توجه به نیاز بازار، پا به عرصه واردات و تولید لوسترهای مدرن گذارده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ،  لوستر علاوه بر اینکه به محیط منزل روشنایی می بخشد بلکه باعث زیبایی دکوراسیون منزل نیز می گردد.

لوستر

امروزه با توجه به تنوع بالا در لوسترها، انتخاب و خرید آن کار دشواری می باشد. لوستر ها دارای انواع متفاوتی از نظر ظاهری و اندازه دارند. برای اینکه بتوانید یک لوستر مناسب و زیبا خریداری کنید باید نکاتی را در نظر بگیرید. با مطالعه این مطلب می توانید یک خرید فوق العاده ای را داشته باشید.

نکاتی برای خرید لوستر

لوستر ها از نظر شکل، اندازه، جنس و رنگ دارای دسته بندی هایی می باشند. برای خرید یک لوستر مناسب در ابتدا باید تعیین کنید که آن را برای چه فضایی می خواهید. نوع دکوراسیون منزل در انتخاب لوستر بسیار موثر می باشد. ارتفاع سقف و ابعاد محیط مدنظر در انتخاب نوع لوستر هم تاثیرگذار می باشد (لوسترهای بزرگ برای خانه های کوچک باعث کاهش زیبایی منزل می شود. همچنین لوسترهای کوچک برای خانه های بزرگ باعث کاهش روشنایی می شود). تعداد لامپ های لوستر در میزان روشنایی محیط، امری بسیار مهم می باشد. در انتها سلیقه و بودجه شما در خرید آن مشروط می باشد. 

انواع لوستر

لوستر در دو نوع کلاسیک (سبک قدیمی) و مدرن (سبک جدید) در بازار عرضه می شود. شما می توانید با توجه به محیط مورد نظرتان لوستر مناسبی را خریداری کنید. انواع لوستر شامل موارد زیر می باشد:

. لوستر برنزی

. لوستر استیل

. لوستر چوبی

. لوستری سقفی

. لوستر آویز

. لوستری کریستالی

. لوستر شاخه ای

. لوستر دیوارکوب

لوستر سقفی

لوسترهای سقفی مناسب برای فضاهایی است که ارتفاع آن ها کوتاه می باشد. لوسترهای سقفی با جنس های برنزی و چوبی در بازار عرضه می شود. این لوستر با چراغ های رنگی LED به فروش می رسند و با ریموت کنترل، می توانید لوستر را خاموش و یا روشن کنید. این نوع لوستر مناسب برای محیط های کلاسیک می باشد.

لوستر کریستالی

لوسترهای کریستالی دارای درخشنده خاصی هستند و باعث زیباتر شدن محیط نیز می شوند. این نوع لوسترهای برای فضاهای کلاسیک و مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت نورپردازی لوستر کریستالی بسیار بالا می باشد. رنگ کریستال های این نوع لوستر به دو رنگ سفید و شامپاینی عرضه می شود.

لوستر آویز

لوسترهای آویز برای محیط هایی با سقف کوتاه مناسب نمی باشد. از این نوع لوسترهای بیشتر در فضای آشپزخانه استفاده می کنند. لوستر آویز قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. این نوع لوسترهای مناسب برای فضاهای مدرن می باشد. لوستر آویز با جنس استیل و چوبی عرضه می شود. 

لوستر دیوار کوب

لوستر دیواری (دیوارکوب) روی دیوار نصب می شوند. این نوع لوسترها با جنس های برنزی، استیل و جوبی در بازار موجود هستند. لوستر دیوارکوب مناسب برای محیط های کلاسیک و مدرن هستند. از این نوع لوسترهای بیشتر در فضای راهرو استفاده می شود.

لوستر شاخه ای

لوسترهای شاخه ای مناسب برای محیط های کلاسیک و بزرگ می باشد. این نوع لوسترها با دو جنس برنزی و استیل عرضه می شوند. تعداد شاخه های این لوسترها متغیر می باشد و می توانید با توجه به متراژ سالن تعداد شاخه ها را انتخاب کنید. در این لوسترها از لاله به جای حباب استفاده می شود. اکثر لاله ها با رنگ شامپاینی به فروش می رسند.

از کجا لوستر خریداری کنیم؟

در این مطلب با انواع لوسترها و کاربرد هر کدام برای محیط ها آشنا شدید. برای اینکه یک خرید اینترنتی خوب و مطمئن داشته باشید ما به شما سایت های معتبری را توصیه می کنیم.

منبع : ایسنا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *