میز ال ای دی زمینی و دیواری جدید

میز ال ای دی زمینی و دیواری جدید

امروزه که همه تلویزیون ها ال ای دی شده اند میز تلویزیون های شیکی مخصوص آن ها طراحی شده اند که ام دی اف و هایگلاس هستند در انواع زمینی و دیواری. میز های ال ای دی مدل های مدرن و لوکسی دارند که به درد خانه های امروزی میخورند.

میز ال ای دی

 

میز ال ای دی زمینی و دیواری جدید-وبسایت رابو

میزهایی بخرید که نورپردازی مدرنی دارند

میز تلویزیون های ال ای دی نورپردازی مدرنی دارند که زیبایی آن را چندیدن برابر میکند, نمونه هایی از این مدل میزهای شیک سال 2018 را در این  اینجا مشاهده کنید و از آن ها ایده بگیرید.برای زیباتر شدن دکوراسیون پذیرایی میتوانید دیوار پشت میز تلویزیون را کاغذ دیواری کنید تا فضای منزل تان مدرن تر و امروزی تر شود.

میز ال ای دی زمینی و دیواری جدید-وبسایت رابو

نکات مهم در هماهنگی میز LCD با دکوراسیون خانه

به سایز میز دقت کنید

اگر درز فکر خرید میز LCD هستید باید سایز مناسبی را انتخاب کنید . برای اینکه میزی با سایز مناسب انتخاب نمایید باید به دو نکته توجه نمایید :

1. به متراژ خانه تان دقت کنید :اگر خانه کوچکی دارید ، میزی کوچکتر از 110 سانتیمتر مناسب خانه شماست پس به سراغ میزهای بزرگ نروید.

2. به سایز تلویزیون دقت کنید :اگر تلویزیونی را انتخاب نموده اید ، که طول آن 110 سانتیمتر است ، میزی کوچکتر از 110 سانتیمتر خریداری نکنید. میز از تلویزیون باید از هر طرف 10 سانتیمتر بزرگتر باشد یعنی برای تلویزیون 48 اینچ میز، میز 130 سانتیمتر مناسب است.

میز ال ای دی زمینی و دیواری جدید-وبسایت رابو

میزهایی بخرید که بزرگتر به نظر می رسند

میز بزرگتر برای تلویزیون های LCD زیباتر از میزهای کوچک هستند . برخی میزها با اینکه صفحه کوچکی دارند اما کشو های میز در کناره های میز سبب بزرگتر به نظر رسیدن میز می شود.

به ساب خود توجه داشته باشید

اگر سیستم سینما خانواده تهیه نموده اید ، باید میزی را تهیه کنید که ساب داخل میز جا شود . اگر شما مشکلی برای قرار دادن ساب روی زمین کنار میز ندارید می توانید هر میزی انتخاب نمایید اما بهتر است میزی انتخاب کنید که ساب درون کشو آن جا شود.

میز ال ای دی زمینی و دیواری جدید-وبسایت رابو

به رنگ میز LCD دقت کنید

برای انتخاب میز LCD به رنگ آن نیز توجه کنید و میزی را انتخاب نمایید که رنگ آن با دکوراسیون شما هماهنگ بوده و خانه شما را زیباتر نشان دهد.

برای ست کردن رنگ میز به نکات مهم زیر توجه نمایید :

  1. هیچ گاه میزهایی را که از چند رنگ در ساختش استفاده شده ، نخرید زیرا سریع از مد خارج شده و شما را خسته می کند.
  2. اگردارای مبلمان سفید و میز سفید هستید ، برای اینکه منزل شما بی روح و خسته کننده نباشد ، یک میز مشکی انتخاب کنید تا مبل و میزتان بهتر دیده شود . انتخاب میز سفید اشتباه است و با این کار نشان می دهید چیزی از فنون دیزاین و چیدمان منزل نمی دانید.
  3. اگر در دیزاین منزل از فرش زرشکی ،مبلمان کرم استفاده کرده اید ، باز هم رنگ مشکی را انتخاب نمایید.
  4. اگر دارای مبلمان قهوه ای هستید ، میزی را انتخاب کنید که رنگ قهوه ای یک پرده تیره تر یا روشن تر از مبلمان داشته باشد.
  5. اگر کف منزل شما پارکت است ، میزی برای شما مناسب است که رنگ مشکی یا رنگ قهوه ای تیره یا روشن تر از پارکت داشته باشد.
  6. رنگ میز LCD خود را با جا کفشی منزل هماهنگ نکنید زیرا جذابیت و جایگاه میز بسیار پایین می آید چرا که جا کفشی در دیزاین منزل نسبت به میز جایگاه پایین تری دارد.
  7. اگر میز شما در نزدیکی پرده قرار دارد می توانید رنگ میز را با توجه به رنگ پرده انتخاب کنید . اگر پرده کرم است ، میز قهوه ای انتخاب نمایید . اگر رنگ پرده شما زرشکی است ، رنگ میز را مشکی انتخاب نمایید.
  8. در صورت قرار داشتن میز و کابینت آشپزخانه در یک خط دید می توانید رنگ میز را با کابینت ست کنید اما اگر کابینت و میز در یک خط دید قرار ندارد نباید رنگ کابینت را با میز ست کنید.

میز ال ای دی زمینی و دیواری جدید- وبسایت رابو

از میز های متحرک استفاده کنید

برای اینکه در تغییر دیزاین منزل نگران اندازه میز نباشید ، میز های متحرک (Move label ) را انتخاب کنید . در این مدل میزها شما می توانید با باز و بسته کردن میز ، در سایز و مدل میز تغییر ایجاد نمایید تا احساس کنید میز جدیدی خریده اید.

طراحی این میزها باید به گونه ای باشد که با جدا شدن قسمت دوم ، قسمت اول که تلویزیون روی آن قرار دارد ، واژگون نشود تا آسیبی به تلویزیون وارد نشود.

میز ال ای دی زمینی و دیواری جدید-وبسایت رابو

منبع :نمناک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *